Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
600:- bjudet!500kr bjudet på Walter av en G-Shock kollega. Kom igen nu, ni kan bättre än så!
Avslutad - G-Shock DW-5900 Walter säljes till välgörande ändamål!
En styck Casio G-Shock DW-5900-1ER Walter säljes till högstbjudande för välgörande ändamål. Jag skänker intäkten till Min Stora Dag insamlingen som OWGM stöttar. Klockan är endast använd 2 dagar och i nyskick. Porto ingår i pris såklart. Jag låter klockan ligga ute till fredag kl 12 med ett...klocksnack.se
![]()
Är det någon trycknisse som kan samla alla batslaps på en poster i april? Detta är ju humor på riktigt hög nivå! Jag köper med en gång.
600!500kr bjudet på Walter av en G-Shock kollega. Kom igen nu, ni kan bättre än så!
En styck Casio G-Shock DW-5900-1ER Walter säljes till högstbjudande för välgörande ändamål. Jag skänker intäkten till Min Stora Dag insamlingen som OWGM stöttar. Klockan är endast använd 2 dagar och i nyskick. Porto ingår i pris såklart. Jag låter klockan ligga ute till fredag kl 12 med ett...klocksnack.se
![]()
Jag har alla sparade och kan posta 1/4.Är det någon trycknisse som kan samla alla batslaps på en poster i april? Detta är ju humor på riktigt hög nivå! Jag köper med en gång.
500kr bjudet på Walter av en G-Shock kollega. Kom igen nu, ni kan bättre än så!
![]()
Rättning i ledet @Staafen det här kom in tidigare i tråden
Då åker paddeln upp igen då! Flera på samma bud..
Rättning i ledet @Staafen det här kom in tidigare i tråden
Posta i tråden 'UTMANING - OWG 1 månad 2021'
https://klocksnack.se/threads/utmaning-owg-1-månad-2021.145434/post-3743712
@Crane do we have a bidder online?Då åker paddeln upp igen då! Flera på samma bud..
Då säger vi 700:-