• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Mic1

Rolex
2-Faktor
Råkade ju bli ett år äldre nu i veckan så idag fick det bli en födelsedagsmiddag. Teslan är givetvis med…
D65C8CDF-11E2-4A42-9B77-2AE41FE47925.jpeg
 

Lesa

Patek
2-Faktor
IMG_8761.jpeg

Godmorgon. UTC +2 Tnr: 260825. Då var det sommar igen.Alltså sommartid ! Kaffe å en chokladbit låter sig väl smakas...
IMG_8762.jpeg

men ingen morgonpromenad idag. Det är ju f.. fa... snö ute och minusgrader. Ha ´re bäst // 🧐 (Jag kan sammanfatta allt jag har lärt mig om livet i tre ord: Det går vidare.//Ernest Hemingway)
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Kalibrerade och redo för sommarhalvåret. Bortsett från den där gråa jävla casiooaken då som jag inte blir klok på!! Den ställer om sig själv när mode för sommartid är på. Men hur man manuellt ändrar minuter och sekunder övergår mitt förstånd. Jag skulle ju kunna läsa manualen, men det tyar jag icke!!
A6D6386F-ADD9-444B-92F1-B1EEF2306965.jpeg
 
Topp