Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sista dagen! Jag vill passa på och tacka @Berns och @Staafen för ett fantastiskt arrangemang och all tid som ni har investerat! Har jag glömt någon, förutom alla sponsorer förstås?
Det var min första OWGM och det har varit kul att vara med. Måste erkänna att jag aldrig köpt så många klockor som den här månaden, vilket kanske inte är helt i linje med OWGM-tanken .
Kör hårt sista dagen alla OWGM-are och lycka till på den sista lottdragningen!
Då checkar vi in för sista gången denna gång.
Trodde faktiskt jag skulle behöva bryta för nån vecka sedan när klockan kändes som ett bojsänke.. men det gick ju bra.
Behöver nästan inte säga vilket fantastiskt jobb framförallt @Berns @Staafen gjort här men naturligtvis förtjänar alla som hjälpt till att styra upp tråden, identifiera regelbrytare och bidra till härlig stämning ett stort tack för denna gång!
Det har varit riktigt kul att samlas kring detta och det absolut bästa är naturligtvis alla pengar vi tillsammans samlat in till Min stora dag.
Tack alla!
Ha en trevlig sista dag och snubbla inte på mållinjen nu…
Stort tack men jag har mest lallat runt och delat ut lavetter.
Du får nog ta lite mer med 3ans sandpapper därMin Göran var en skön träslöjdslärare i högstadiet. Hans ansikte/näsa var lite väl rödmosigt av någon konstig anledning bara.
I mellanstadiet hette den hetlevrade men godhjärtade Sture och utropade högljutt före varje lektions slut STÄDA!
@Back, tar du den?
Det finns ju ändå finare platser kring strömmen i den staden. Även om det inte slår vätterns stränder.Incheckning dag 31. Bland flera utmaningar denna månad har jag ju tagit på mig att visa lite pärlor i Östergötland. Dessvärre ingår det i folkbildningsuppdtaget att även visa Norrköping.
Mitt varmaste tack för denna månad @Berns , @Staafen ,@bag , @Back ,@roosterman och alla andra som bidragit!
Det blir kanske nån mer Incheckning för att inte lämna er med känslan av Peking.
Auktionen på min Söner är igång en stund till. In och bjud!
Söner Momentum Harlingen för OWGmarch2023
Utropspris: 4 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2023-03-31 14:19:54. Köp & sälj begagnade & oanvända Automatiska klockor på Tradera.www.tradera.com
Helt Ok med klockköp under Mars. Här har det bara trillat in 10st under månaden.Sista dagen! Jag vill passa på och tacka @Berns och @Staafen för ett fantastiskt arrangemang och all tid som ni har investerat! Har jag glömt någon, förutom alla sponsorer förstås?
Det var min första OWGM och det har varit kul att vara med. Måste erkänna att jag aldrig köpt så många klockor som den här månaden, vilket kanske inte är helt i linje med OWGM-tanken .
Kör hårt sista dagen alla OWGM-are och lycka till på den sista lottdragningen!
Bra kämpat att hålla ut med den.För jävlig rent ut sagt!
Haha, jag är fullt sysselsatt en stund till.
Dag 31.
Man kan få välja idag. Bara för att jag är så snäll.Kommer näven vara knuten hela dagen eller slår du med öppen handflata idag också?
@Back, tar du den?
Helt sjukt att du klarat av en hel månad med den klumpen och ditt första OWG dessutom!Inte bara jag som ledsnat på klockan. Den lilla förklarade vad hon tyckte om den...MEN snart kan man gå loss totalt med band och olika klockor kämpa kämpa alla som e kvar
Jag är ledig idag.. blir svårt. Måste sysselsätta mig.
Är det du Lasse Kongo?Dag 31! Jaha, då var vi här, sista dagen. Får försöka göra så mycket som möjligt av den innan det är dags för alla att splittras och återvända till sina respektive trådar. Hoppas många hänger med på uppesittarkvällen!
Äh håll käfftnn!