• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2023

Klockjägaren

Audemars
Pledge Member
2-Faktor
Sista bilden på Rego som sedan ska in i glömskans land. Efter midnatt förstås 🤓
52721C07-0C6A-424F-A598-5A4D355F846C.jpeg
 

bag

Panerai
Good morning!
IMG_3282.gif


Snart 31 dagar gångna. Bra kämpat alla som med gott samvete kan säga att man burit samma klocka i en månad!

En rejäl slant har vi också lyckats skicka vidare till de som behöver de mer än klock-tokar!

799 biljetter inför dagens lotteri (som är riggat). Det måste ju vara ett rekord!​
Hela 847 stycken just nu!
Över 1000 borde vi väl kunna fixa under dagen? 😀👍🏼
@Berns
 

Gekk0

Cartier
2-Faktor
Sista dagen! Jag vill passa på och tacka @Berns och @Staafen för ett fantastiskt arrangemang och all tid som ni har investerat! Har jag glömt någon, förutom alla sponsorer förstås?

Det var min första OWGM och det har varit kul att vara med. Måste erkänna att jag aldrig köpt så många klockor som den här månaden, vilket kanske inte är helt i linje med OWGM-tanken :) .

Kör hårt sista dagen alla OWGM-are och lycka till på den sista lottdragningen!
98B727F3-54D4-4F34-8993-A944D3AA83FF.jpeg
 

bag

Panerai
Sista dagen! Jag vill passa på och tacka @Berns och @Staafen för ett fantastiskt arrangemang och all tid som ni har investerat! Har jag glömt någon, förutom alla sponsorer förstås?

Det var min första OWGM och det har varit kul att vara med. Måste erkänna att jag aldrig köpt så många klockor som den här månaden, vilket kanske inte är helt i linje med OWGM-tanken :) .

Kör hårt sista dagen alla OWGM-are och lycka till på den sista lottdragningen!
98B727F3-54D4-4F34-8993-A944D3AA83FF.jpeg
Grymt första år med den dära. Häng på ikväll på Clubhouse så firar vi av månaden. 🥳
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Då checkar vi in för sista gången denna gång.
Trodde faktiskt jag skulle behöva bryta för nån vecka sedan när klockan kändes som ett bojsänke.. men det gick ju bra.

Behöver nästan inte säga vilket fantastiskt jobb framförallt @Berns @Staafen gjort här men naturligtvis förtjänar alla som hjälpt till att styra upp tråden, identifiera regelbrytare och bidra till härlig stämning ett stort tack för denna gång!

Det har varit riktigt kul att samlas kring detta och det absolut bästa är naturligtvis alla pengar vi tillsammans samlat in till Min stora dag.
Tack alla!
Ha en trevlig sista dag och snubbla inte på mållinjen nu…

EC86E5B1-97CC-41D4-86B0-1A2EBEC28341.jpeg
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Då checkar vi in för sista gången denna gång.
Trodde faktiskt jag skulle behöva bryta för nån vecka sedan när klockan kändes som ett bojsänke.. men det gick ju bra.

Behöver nästan inte säga vilket fantastiskt jobb framförallt @Berns @Staafen gjort här men naturligtvis förtjänar alla som hjälpt till att styra upp tråden, identifiera regelbrytare och bidra till härlig stämning ett stort tack för denna gång!

Det har varit riktigt kul att samlas kring detta och det absolut bästa är naturligtvis alla pengar vi tillsammans samlat in till Min stora dag.
Tack alla!
Ha en trevlig sista dag och snubbla inte på mållinjen nu…

EC86E5B1-97CC-41D4-86B0-1A2EBEC28341.jpeg
Tack, vi är många som har hjälpt till i år. Riktigt kul
 

Berns

KS Explorers Club
OWG March
Sista dagen! Jag vill passa på och tacka @Berns och @Staafen för ett fantastiskt arrangemang och all tid som ni har investerat! Har jag glömt någon, förutom alla sponsorer förstås?

Det var min första OWGM och det har varit kul att vara med. Måste erkänna att jag aldrig köpt så många klockor som den här månaden, vilket kanske inte är helt i linje med OWGM-tanken :) .

Kör hårt sista dagen alla OWGM-are och lycka till på den sista lottdragningen!
98B727F3-54D4-4F34-8993-A944D3AA83FF.jpeg
Stort tack själv. Det har varit ett riktigt bra år i år med många engagerade deltagare.
 

Quercus robur

Omega
2-Faktor
Sista dagen! Blir nog fler incheckningar idag men vill redan nu tacka alla för en otroligt trevlig månad! Längtar redan tills nästa år! 😍

Lycka till i dragningen idag också! Se till att köpa lotter om ni nu inte gjort det ännu 😉

Vet exakt vad som händer vid midnatt, även om Douglas egentligen hade kunnat hänga med ett bra tag till!

D8FCA425-A8D0-4315-AA8F-CCA23C46CE60.jpeg
 
Topp