Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Antar att du också har en fin Heuer som ber om handledstidTrots bulgo vulgo måste jag erkänna att jag är rätt sugen på att byta. Klockorna i lådan skriker på mig, och jag kan inte sova om nätterna.
Vänta nu, det där ser inte ut som Hannibal Lecter i klockform?Här bakas det Pinocchiotårta
Här bakas det Pinocchiotårta
Vänta nu, det där ser inte ut som Hannibal Lecter i klockform?
Det där ser inte heller ut som roostermans arm. Ökänd lustigkurre. Gissar på @Roosterwife
Vad blir det för spännande som dyker upp nästa vecka(!)?Dag 10, incheck. Idag har jag köpt en ny klocka, får se hur det går när den dimper ner nästa vecka. Har letat i 7 år efter den.
Jag har ett smalt intresse för Halios Seaforth, så fick jag tag på den första generationen från 2017. Den har jag googlat många timmar (dumihuvudet)Vad blir det för spännande som dyker upp nästa vecka(!)?
Det har inte gått mig obemärkt förbi, så jag misstänkte att det kunde vara något sånt (har själv varit inne på halios länge men gett upp för längesen pga den helt märkliga tilldelningen). Kul hur som helst, kan tänka mig att det blir tufft!Jag har ett smalt intresse för Halios Seaforth, så fick jag tag på den första generationen från 2017. Den har jag googlat många timmar (dumihuvudet)
Han lurade en iaf, den lurifaxenDet där ser inte heller ut som roostermans arm. Ökänd lustigkurre. Gissar på @Roosterwife
Det där ser inte heller ut som roostermans arm. Ökänd lustigkurre. Gissar på @Roosterwife
Sånt här ska inte gå ostraffat men folket bestämmer: får detta inlägget minst 20 reaktioner klappar jag till både @roosterman och @Roosterwife för lurendrejeri samt medhjälp till lurendrejeri.Han lurade en iaf, den lurifaxen
Misstänkte att det var något fuffens när en av ordningsvakterna "trillat dit", men ett misstag händer så lätt.