• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lauda

Patek
2-Faktor
Jag lägger på lite extra kräm i lavetten på folk som failar med smartwatches FYI
1708960311696.gif

Det här är ett problem som har bekymrat mig varenda år. Men i år jag tänkt och jag ska lägga min Garmin i fickan på min löparjacka när jag är ute i springer 💡😆

giphy.gif
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Företräder du @virrooo i detta ärende?
Alla handlingar är under sekretess men det finns goda grunder för beslutet.
@marconimotet är min gode man sedan 2005, trodde ni hade haft att göra med varandra tidigare!
Ärendet avslutat. 500kr till Min Stora Dag om du misslyckas med OWG March 2024.
Det går bra att betala redan nu så att vi får detta överstökat.
Frågade mest för att göra klienten nöjd. Han medger beslutet. Upplysningsvis kan jag meddela att en betalning om 500 kronor är inlagd, dras från @virrooos personkonto 2/3.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Okej, hur funkar det här nu då? Har anmält, skrivit mitt nick i kommentarsfältet när jag betalade till MsD. Bockade i ”dölj…”.

Behöver jag göra nåt mer, förutom att genomlida en månad med tråksub på handleden?

C9AA8E4C-84CB-410D-B9C9-9B7B9749D0EE.jpeg
Man får testa vilken klocka som funkar/känns bäst den första dagen, dvs nu på fredag 👍🏼
Självfallet uppmuntras bilder på olika alternativ !
 
Topp