Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så kan man också se det I guessBara om Smartphones är fickur är Smartwatches armbandsur![]()
Detta kommer att göra ontJag lägger på lite extra kräm i lavetten på folk som failar med smartwatches FYI
![]()
Tack för påminnelsen…..
@roosterman min lilla marängsviss, jag var ju inte ens med förra året så jag platser väl egentligen inte i memory lane……mer än som stödbidragare till den fina saken……eller? Hmmm minns inte. Kommer dock vara med och bidra till insamlingen i år men troligast byta klocka hej vilt. Jag har följt detta superdåligt i år men vem delar ut lavetter?
@Imre min lilla fluffiga enhörning. Memory lane kommer här från 2022@roosterman min lilla marängsviss, jag var ju inte ens med förra året så jag platser väl egentligen inte i memory lane……mer än som stödbidragare till den fina saken……eller? Hmmm minns inte. Kommer dock vara med och bidra till insamlingen i år men troligast byta klocka hej vilt. Jag har följt detta superdåligt i år men vem delar ut lavetter?
Men det är väl klart att du platsar där min vaniljbullegoa snutt@roosterman min lilla marängsviss, jag var ju inte ens med förra året så jag platser väl egentligen inte i memory lane……mer än som stödbidragare till den fina saken……eller? Hmmm minns inte. Kommer dock vara med och bidra till insamlingen i år men troligast byta klocka hej vilt. Jag har följt detta superdåligt i år men vem delar ut lavetter?
Härligt att se alla dessa igen!Jag tror det är dags för lite memory lane från -23 minsann....
@jamesfranco @Delgada @Imre @Martin H @LC @Chuck
Ja ja...
Som jag skrev innan i fel tråd…
Ni som gör detta för första gången, ger er inte på att förklara detta för utomstående typ kollegor. De kommer aldrig se likadant på er igen.
”Utmaningen är att ha på sig en klocka under mars annars får jag en örfil och en förolämpning av Batman”