Haha skrynkligt låter verkligen inte bra!@virrooo har ett riktigt skrynkligt track record …
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha skrynkligt låter verkligen inte bra!@virrooo har ett riktigt skrynkligt track record …
2020 var i alla fall inte ditt år. Men tror på dig!Haha skrynkligt låter verkligen inte bra!
Sportklocka om något!
Snyggt, vart är natobanden ifrån?Banden har anlänt - Nu är det bara klockan vi väntar på!
![]()
Snyggt, vart är natobanden ifrån?
...Kommer inte att gå.Jag funderade ett tag på att köra ett safe card men detta år har jag skrivit upp mig på en utmaning. Jag har aldrig förstått mig på förtjusningen med smart watches och OWGM till ära så har jag nu köpt en begagnad Apple Watch Series 3 för att utforska detta träsk under mars månad. Tror inte detta kommer gå bra men vem vet?
Någon som har tips på vart man kan köpa schyssta band till denna för rimligt pris?
Lycka till allihopa!
![]()
Neeej vi vill se guldisen (och att du failar)Har sagt jeg skal bruke 16618 under OWG, men enhver jævel forstår jo at det er klin umulig. Tror derfor det blir den mest komfortable klokka jeg eier: F77.
![]()
![]()
![]()
Det är ju det jag undrar med...Kommer inte att gå.Är det ens att räkna som en klocka?
![]()
Bara om Smartphones är fickur är Smartwatches armbandsurDet är ju det jag undrar med![]()
Det är de, men man klarar sig undan lavett eftersom man bär dem i fickan och inte på armen. #gissarhejviltBara om Smartphones är fickur är Smartwatches armbandsur![]()
Jag lägger på lite extra kräm i lavetten på folk som failar med smartwatches FYIJag funderade ett tag på att köra ett safe card men detta år har jag skrivit upp mig på en utmaning. Jag har aldrig förstått mig på förtjusningen med smart watches och OWGM till ära så har jag nu köpt en begagnad Apple Watch Series 3 för att utforska detta träsk under mars månad. Tror inte detta kommer gå bra men vem vet?
Någon som har tips på vart man kan köpa schyssta band till denna för rimligt pris?
Lycka till allihopa!
![]()
Personligen så hade jag förbarmat mig över de som väljer att springa runt med en telefon på armen...Jag lägger på lite extra kräm i lavetten på folk som failar med smartwatches FYI
![]()
Personligen så hade jag förbarmat mig över de som väljer att springa runt med en telefon på armen...
Ställer mig i alla delar bakom beslutet. Bedömdes en beslutsmotivering i förhållande till virrooo som överflödig?@North och @marconimotet eftersom ni valt de allra enklaste klockorna för att testa OWG-livet en månad gäller en förhöjd straffavgift om man misslyckas. 500kr till Min Stora Dag. Gäller även @virrooo pga av gruppbeslut.![]()