Vill bara dubbelkolla: är det verkligen mars hela dagen idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill bara dubbelkolla: är det verkligen mars hela dagen idag?
Gjorde det enkelt för mig och tog bara med denna över påsk, så har inget annat alternativ ensHelt otroligt juSe till nu att håll ut resten av dagen/kvällen så vi får se att även du klarar av en hel månad
![]()
Otroligt imponerad! Med påtryckningar från alla håll och kanter så har du stått emot och även lyckats köpa och sälja under mars!Incheck dag 31 - Otroligt att jag skulle lyckas klara av en hel månad med Emergency, det trodde jag inte ens själv
![]()
Band har bytts varje dag och bezel går ju om man har en annan hemma
Tack! Ja just köp och sälj känns ju inte riktigt logiskt när man inte ens har testat klockorna, men men, det har funkat ändå den här månaden! Kände att jag behövde bita ihop efter en rad av svaga insatser tidigare årOtroligt imponerad! Med påtryckningar från alla håll och kanter så har du stått emot och även lyckats köpa och sälja under mars!
Stor eloge till dig för den gångna månaden![]()
Tack! Ja just köp och sälj känns ju inte riktigt logiskt när man inte ens har testat klockorna, men men, det har funkat ändå den här månaden! Kände att jag behövde bita ihop efter en rad av svaga insatser tidigare år![]()
Bilderna tagna innan eller efter denna scen?Sista dagen är här!
![]()
Är på resande fot tills på torsdag med endast Tunan i väskan så jag gör som @Limeee o kör några bonusdagar när det ändå är så enkelt
![]()
Haha innan förståsssss.Bilderna tagna innan eller efter denna scen?
![]()
Bra jobbat, verkar som att Orbiter 3 är bra OWG-material med 2/2 lyckadeSista dagen i mars.
Känns nästan lite drygt att ställas inför valmöjligheterna över van man ska bära imorgon.
![]()
Helt rätt, det är en vinnande strategiSista dagen är här!
![]()
Är på resande fot tills på torsdag med endast Tunan i väskan så jag gör som @Limeee o kör några bonusdagar när det ändå är så enkelt
![]()
Ja verkligen! Jag får kanske springa ner på den lokala klockbutiken här för att stilla sugetBra jobbat, verkar som att Orbiter 3 är bra OWG-material med 2/2 lyckade
Helt rätt, det är en vinnande strategi![]()