• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Vill bara dubbelkolla: är det verkligen mars hela dagen idag?
1711888458008.png

Dag 31: SISTA DAGEN!!!
Tack alla för en härlig klockmånad med dagliga incheckningar, en massa trevliga bilder och uppdateringar o spana in osv.. Jättefint engagemang från arrangörernas sida och starkt jobbat av Batman såklart! Det bästa är ju såklart att det är för ett fantastiskt ändamål, win win 😍
Certinan har skött sig grymt bra. + ca 2 min efter en månads konstant användande. Det är jag nöjd med. Det sjuka är att jag inte ens tröttnat det minsta på den ( hmm, e de bra eller dåligt förresten??! 🤔 ). Okejdå, får väl erkänna jag har liiite sug efter att få köra några av mina andra i samlingen nu!! Åter igen, stort tack alla som vart inblandade på något sätt. Ser redan fram emot nästa år haha 😁
20240331_141615.jpg
20240331_141751.jpg

Otroligt imponerad! Med påtryckningar från alla håll och kanter så har du stått emot och även lyckats köpa och sälja under mars!
Stor eloge till dig för den gångna månaden 👍🏻👍🏻
Tack! Ja just köp och sälj känns ju inte riktigt logiskt när man inte ens har testat klockorna, men men, det har funkat ändå den här månaden! Kände att jag behövde bita ihop efter en rad av svaga insatser tidigare år😂😂

Dricker kaffe och funderar på vilken klocka man ska ha på sig imorgon.
Årets OWG gick bra, känns som att det var många som stod kvar till slutet?
Bra jobbat och tack till alla som är med och styr upp. Trevligt event som drar ihop pengar till ett bra ändamål. 👍🏻
Ha en fortsatt trevlig påsk allihopa! 🐣
73FD6263-90CF-423C-AF24-D6A7FB223482.jpeg

Bra jobbat, verkar som att Orbiter 3 är bra OWG-material med 2/2 lyckade👌

Helt rätt, det är en vinnande strategi👍
Ja verkligen! Jag får kanske springa ner på den lokala klockbutiken här för att stilla suget😀
Visste inte att man kan köpa nya Omega mm med kraftig rabatt på GC. Va o snackade lite häromdagen och det va inga problem att slå av typ 20k kr jämfört med nypris hemma.
Kanske bara jag som är sen på bollen?

Dag 31!
Känns som alltid både skönt och lite vemodigt att det är slut nu. Läckersuben har varit ett trevligt sällskap, men nu ska det bli skönt att snart få ha något annat på sig.
IMG_5157.jpeg

IMG_5158.jpeg

Lite tidigare i dag var vi ute och testade en ny discgolfbana utanför Veberöd. Snorsvår och väldigt lerig - men ganska kul.
IMG_5151.jpeg

IMG_5153.jpeg

IMG_5154.jpeg

IMG_5150.jpeg

IMG_5149.jpeg

Tillbaka
Topp