Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta gjorde susenBra jobbat ni som är kvarVill göra lite reklam för mitt Speedmaster velcro som jag skänker mot insättning hos Min Stora Dag.
Avslutad - Omega Moonwatch Velcro - Till förmån för OWGM / Min Stora Dag !
Vi gör så här nu. Vill bidra till denna insamling så jag skickar bandet mot en insättning på 500:- , ange i texten "Omega Velcro Stefan S" eller något sådant så kommer det i brevlådan. Jag står för brevportot. https://egeninsamling.minstoradag.org/fundraisers/owgmarch-2024 Lite prutmån har...klocksnack.se
Har ni en 3861, en ref äldre än 005/006 eller en MoonSwatch så har ni nu chansen att skaffa den äkta varan och bidra till en god sak.
![]()
Starkt jobbat. Bra odds på om man skulle spelat på att du var kvar hela månaden.Bra jobbat, verkar som att Orbiter 3 är bra OWG-material med 2/2 lyckade
Helt rätt, det är en vinnande strategi![]()
Imponerande insats.Tack! Ja just köp och sälj känns ju inte riktigt logiskt när man inte ens har testat klockorna, men men, det har funkat ändå den här månaden! Kände att jag behövde bita ihop efter en rad av svaga insatser tidigare år![]()
Tackar!! Haha om jag räknar rätt så är det 8stImponerande insats.
Hur många köp har det blivit under mars som du hunnit sälja utan att prova?
hahaha, det är ju en otrolig bedrift om något.Tackar!! Haha om jag räknar rätt så är det 8st![]()
Bästa efterrätten, riktigt avis! Får ”nöja” mig med att få min dagliga dos av lime via en mojito ikväll
Jag äter helst efterrätter som är typ choklad med choklad och extra choklad, men detta är en av ett par undantag som jag är riktigt svag förBästa efterrätten, riktigt avis! Får ”nöja” mig med att få min dagliga dos av lime via en mojito ikväll![]()
Jag är för trött (läs trög) för att fatta idagDubbelpipigt också?![]()
![]()
![]()
Haha, det är inte ett friskt beteende men det inser du va?Tackar!! Haha om jag räknar rätt så är det 8st![]()
Haha väl medveten om det, men får vara nöjd att nettot är -1 klocka i mars, går åt rätt hållHaha, det är inte ett friskt beteende men det inser du va?![]()