Nej det är det inte, men den är ganska lik. Kommer från mormor så vet inte så mycket om den, omärktÄr det en Eva av Bruno Mathson där bak?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej det är det inte, men den är ganska lik. Kommer från mormor så vet inte så mycket om den, omärktÄr det en Eva av Bruno Mathson där bak?![]()
Ball klocka det där!Det börjar närma sig en vecka i OWG March och just idag, den sjätte mars, sitter datumfönstret på min Laco på helt rätt ställe om ni fattar vad jag menar. Atacaman har än så länge också varit helt rätt klocka för mig. Inget ont om tidigare års mindre field watches men det var ett bra beslut att bryta det inrutade mönstret. Efter gårdagens snabba bandbyte känns det också fint att klockan är tillbaka på sitt gummi. Det är så den skall se ut. Gummit är också anpassat efter klockans speciella bandinfästning på ett bättre sätt, så att boetten sitter dikt an emot handleden.
Imorgon kommer den första egentliga utmaningen i årets OWG March. Jag skall gå på en klockrelaterad tillställning där det kommer att finnas möjlighet att prova klockor. Det förutsätts nog faktiskt att man skall göra det. För mig blir det se, kanske röra, men absolut inte prova. Minns @Denke och hans snöpliga sorti ur OWGM häromåret, då var det ju inga "riktiga klockor" men det räckte ändå för att få honom diskvalificerad. Där vill inte jag hamna. Tur då att "The Force is strong with the Laco Atacama".
![]()
Sjukt snygg klocka!Här kommer en mer rättvis bild.
![]()
....Och brosch!Jaa jobbigt med gårdagens leverans från Kaplans, första gången det kändes svårt på riktigt i år.![]()
Men inget fail här, Tanken och jag gör oss kontorsredo.
Ball klocka det där!
Gällande klockeventet så tycker ja att du ska ta chansen och prova lite klockor! Se till att ta många bilder när de sitter på handleden![]()
Känner också att man alltid jobbar bättre med lite dansband i bakgrundenDag 6! Arbete på hemmaplan idag, så man kan unna sig att lyssna på musik i bakgrunden! Kommer fortsätta mitt tema från tidigare år och slänga med bilder på lite skivor när det förmår sig
![]()
Förutom att ladda ner appen och skaffa ett konto, hur joinar man?Ikväll kl21, på Clubhouse, blir det möjligt att ha lite terapisamtal för alla starka och/eller svaga OWGMareNi kommer även ha tillfälle att prata med självaste Batman @Mic1 om hur regler kan tolkas och hur väl insmord hans högerhandske är till exempel
Appen finns att ladda ner till både äppelgrunkor och robotoperativet i era mobiler
Har vi tur dyker även vår paragraf18-ryttare @Sthlm-Nicklas upp och talar om hur det känns med damuret.![]()
Ikväll kl21, på Clubhouse, blir det möjligt att ha lite terapisamtal för alla starka och/eller svaga OWGMare![]()
Förutom att ladda ner appen och skaffa ett konto, hur joinar man?![]()
Tackar! Det får man ju se till att testa
Jo, sambos nämns som ej godkända att bära klockan. Titanet kan ta skada.Jag tvingade min sambo att testa klockan igår. Hon har väldigt smala handleder så den såg ut som en överdimensionerad legobit. Det var väldigt skönt och stillade suget en aning. Kan hända att det kommer en wristshot här ikväll för att stilla er hunger i tråden. På min sambos arm alltså. Det stod det inget om i det finstilta?
Ja men lite så faktiskt. Jag har gjort vad jag kan!Bästa samtalen. Vet känslan när man laddar för att ringa någon jobbig jävel! Lika glad varje gång de inte svarar. Då är det dom som har apan sen så att säga![]()