Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, I see. JĂ€kla snygg.Japp! Round two med BB Ceramic![]()
Förutom participants-listan pÄ owgmarch.com. Snyggt försök![]()
@martaSM30Vad Àr det med er idag!?
Edit: vart Ă€r er KARAKTĂĂR!?
Ups.@martaSM30
Att bero pĂ„ karaktĂ€r och âsnygga försökâ sĂ„ verkar det ju ha funkat bra i ditt fall.
![]()
Ups.
@Berns jag swishar in kompletterande 50-lapp för lott som du redan skrivit pÄ mig.
Grym pÄ vitt tropic!Checkar in frÄn videomötesmarathon och försöker hjÀlpa vÄren pÄ traven eller fira att det lÄg snöflingor pÄ bilen imorse genom ett byte till vitt "tropic" i brist pÄ fantasi. Bara 18 dagar till, minsann.
![]()
Klockrent!Du kan i princip öppna bildgalleriet, blÀddra bakÄt, och hitta egna wristshots pÄ alla klockor som Àr med i Ärets OWG.
![]()
Snyggt!Det gÄr bra @Kaiko ! Men finns ett gÀng som börjat viska i örat om nÀtterna.
Men Bulgo Vulgo Primo!
![]()
![]()
Well this is awkward.
#pelagos39
#owgmfail
Gott att höra broder!DÄlig pÄ incheckning, men sliter mig en sekund frÄn att leka kontor. Kamelen sjÀlvklart pÄ armen
Tack för omtanken #TeamCamel
![]()
Kul med VM-klocka! Mindre kul för dig att du valde just den variantenEn liten smygande kÀnsla av att variation hade varit trevligt har gjort sig pÄmind idag. Eller sÄ Àr det att det ligger lite nya band hemma men till helt andra klockor Àn denna som spökar.
Jaja bara att bita ihop!
![]()
Helt klart benÀgen att hÄlla med dÀr! FÄr se om jag kan lÀgga vantarna pÄ en sÄdan till nÀsta Ärs OWG istÀlletKul med VM-klocka! Mindre kul för dig att du inte valde just den variantenTycker fan min Àr bÀttre:
![]()