• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
1DD42DFA-B0CD-4639-A9B5-CE2CA77ECC1E.jpeg
Godmorgon.Tnr 210735. Morgonkaffe å kaka var det här minsann och den där "fladderlappen" var ute på blind date igår. Undra om han fick något telefonnummer av damen i fråga. Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Ordningen återställd, och åter på tygband! Väldigt bekvämt må jag säga. Och incheck dag 21 såklart! 🙏🏼 Inga problem alls, även om det vore kul med omväxling som en del säger.

Idag blir det fler lotter också. Tycker ni ska göra samma 🎟️✌🏼 Vi rider vidare! 😎🐪 #TeamCamel
IMG_2176.jpeg
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Nu har jag scrollat mig igenom två dagars backlog och jag hade velat 👍🏼 alla kämpar men jag var tvungen att prioritera. Kan dock konstatera att @Limeee fortfarande hänger i trots att han har köpt sig en Plopp! @Burnman eldar på i en av sina många eldstäder och @Urkvinnan och @Fliegerchronograph🚁 har varit på date med en okänd chaperon på stol nr 3. Dessutom så har Batman åkt på stryk av Robin eftersom Batman verkar ha en väldigt känslig mage den lille stackaren! Välförtjänt tycker jag! Kämpa på, idag ska jag köpa lotter!
IMG_0642.jpeg
 

fransl

Cartier
Kolla in det glaset!

Tänk en lång dag, du vandrar runt i en ny storstad, men du har lite skoskav... Du kommer hem till hotellet och skall vila lite innan det är dags för middag på stan. Det där lilla skavet på ena hälen visar sig vara en enorm blåsa, fylld med gult var. Det gör ont att bara titta på den.

Så känns klockan dag 21!
PXL_20240321_075818937.jpg
 
Topp