• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Hoppas nån annan än Verstappen startar först!
1000000108.jpg
Tyvärr ingen större risk 🙄
 

Christoban

Cartier
Dag 23: Check-in
Äntligen helg och dessutom riktigt trevligt väder, nu är det nerförsbacke resten av mars!
IMG_0733.jpeg


* och dessutom lyckades jag vinna ett reseetui i fredags tydligen?! Vilken jäkla flyt, jag som inte ens hade lotter i 400-serien (det är väl etablerat nu att det är det man ska satsa på?) 🎉 grattis till mig och alla andra vinnare, lovar att fira med fler lotter nästa gång
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Har försökt hålla mig utloggad ett tag pga andra prioriteringar men ska krypa till korset nu.
Jag torskade omedvetet redan dag 2 när ett besök gjordes på Watches Of Scandinavia.
Direkt när jag klev in i butiken och @Amorell frågade om jag skulle ha bubbel så sa det poff!
O sen var OWG åtagandet ett minne blott 🍾🥂
Jag kom på mig själv en stund efter besöket att jag de facto torskat 😶

Så det är bara efter ök med @Gummo att pynta in 500 kr till Min Stora Dag 💸

Bedrövlig insats, i vanlig ordning :rolleyes:
IMG_1829.png

(Seinfeld referens. Ni som vet ni vet)
IMG_2558.jpeg
 
Åsså sammanställningen :D

Vinst 1: REM - Läderband
395 @Tokka

Vinst 2: IFLW – Klockställ
343 @Nilzén

Vinst 3: Wristbuddys – 1 keps, 2 band & 1 verktyg
496 @bag

Vinst 4: Erikson urhandel – Sinn reseetui
209 @Christoban

Vinst 5: Watchwear – 4 band
365 @Watchparazzi

Vinst 6: Tid och ting – 1 Nato & 1 läderband
427 @dropic

Vinst 7: KS Webshop – Bok + nyckelring
433 @59ghia

Vinst 8: KS Explorers Club – Mugg + band
150 @Professor S

Vinst 9: Sandra Teresa – Guldförgylld örhängen med guldförgyllda glaspärlor
483 @nikkeVII

Vinst 10: Kaplans – Presentkort 1000kr
320 @Clocksson

Vinst 11: Leijona – Duk & bricka
379 @Christofferswatches

Vinst 12: Söner watches – Valfri Söner Momentum- eller Legacy-klocka
368 @Watchparazzi

Vinst 13: Leijona – klocka Tölöö special grey
447 @Vinterdykarn

STORT GRATTIS TILL SAMTLIGA VINNARE ✨🥳🤩
Kul med vinst! Men va tusan vann jag för något?!?🤣 hittar ingen bild! Duk och bricka?
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Tar igen mig efter chocken att inte ha vunnit något i gårdagens lotteri. Var förbi Watches Of Scandinavia-butiken i Gamla Stan som hastigast och hämtade ut förra veckans vinst från Oris Social Club. En liten tröst i bedrövelsen. Bilder på denna kommer senare för jag har redan hunnit lämna stan och min vinst.

Förstår @Berns tillkännagivande om att det kanske inte blir något OWG March nästa år. Det måste vara mycket jobb med allt runtomkring som vi som bara åker med inte märker. Tänker att vi kan väl köra ändå, i liten skala, för det finns ju mycket som är trevligt med konceptet.

IMG_6854.jpeg
 
Topp