• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Burnman

Audemars
2-Faktor
Lite senare incheck än brukligt. Skyller på mitt handikapp. Full fart mot långhelg 🐣
IMG_5787.jpeg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Dag 28)

GÖTT! Det är halvdag idag…

Börjar dock denna dag med och lasta på lite grejer på släpet som Los Tantos ville ha! Skulle egentligen köras till återvinningen och kastas då vi håller på att rensa ut ett förråd på jobbet.

" Men vad är det man säger; Happy Wife, Happy Life 😀 "

IMG_3683.jpeg
 
Senast ändrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Godmorgon, och incheck dag 28! 👍🏼

Lite störande med trasigt index, eftersom visarna ibland stannar upp, så den går fel… Men, bara att bita ihop, vi snart i mål! 😃

Se till att ge er in och buda på min auktion också, mot 200k! 😎🐪 #TeamCamel


IMG_2428.jpeg
IMG_2429.jpeg
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Varit dålig på incheckning det senaste med mycket jobb, konferenser och annat. Nu sitter man här i morgonrock och ser Husdrömmar istället. Bild croppad för att inte visa allt för mycket håriga ben 😅

Rätt sjukt att vi är så många som fortfarande är kvar. Det har varit en märklig tid och det kliar i fingrarna. Ffa att kunde ha träningsklockan på sig och inte i fickan 😄
1000029499.jpg
Är det en Sei-Cho du har på armen där 😀
 

JohannSebastian

Panerai
2-Faktor
Försöker komma igång på hemmakontoret, går lite trögt.
Bytte till svart nato, det funkar ju till allt… precis som jag har på min LLD… LLD ja, var finns den nu? Tänk om jag skulle gå och leta lite i klocklådan, bara känna och klämma lite… Nej! Nu gäller det att vara stark, bara några få dagar kvar… Uhu!! Det här är inte lätt…

IMG_1663.jpeg
 

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Dag tjugoåtta i OWG March-utmaningen. Min Laco gör sig ständigt påmind genom det vaniljdoftande gummit som sitter originalmonterat på klockan. Jag har inga problem med det, tycker det doftar gott och mina barn gillar också att lukta på armbandet. Hellre det än att bandet nu i påsktider skulle börja dofta ägg. Att bandet drar åt sig damm som fastnar i "dragspelsvecken" får jag leva med. Dammet syns också betydligt bättre mot svart. Det är bara att skölja bort.

IMG_6968.jpeg
 
Topp