• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2024

Lesa

Patek
2-Faktor
F2F483AD-B002-4D89-81E8-43B0B4FBB4B7.jpeg

Tnr: 281049. Fortsätter även idag en stund med mitt projekt. Får bli en promenad lite senare Ha ´re bäst // 🧐
 
Senast ändrad:

Burnman

Audemars
2-Faktor
Hur går det med fingret?
Tackar som frågar. Gör fortfarande förbannat ont men avsevärt mycket bättre än igår. Lillfingret fungerar också bättre och kan räta ut sig mer nu. Så som den amatörläkare jag är bedömer jag att det inte är någon fara med senor eller dylikt. Bara ett litet trauma som kör självläka! En 100% korrekt killgissning
 

Johanaxe66

Patek
2-Faktor
Tackar som frågar. Gör fortfarande förbannat ont men avsevärt mycket bättre än igår. Lillfingret fungerar också bättre och kan räta ut sig mer nu. Så som den amatörläkare jag är bedömer jag att det inte är någon fara med senor eller dylikt. Bara ett litet trauma som kör självläka! En 100% korrekt killgissning
Ja, killgissningar brukar ju oftast fungera... 🤔😱 Oavsett bra att det går åt rätt håll. 👍
 
Topp