• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

290569AD-CEE3-43C9-A95B-757D1575E1D2.jpeg

Go förmiddag ! Tnr:300855. Frukost intagen. Nu blir det fåtölj å söndagstidningen som gäller. Resten av dagen = flappens exempel dvs "bara vara" och låta det bli som det blir under dagen. Ha´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Dag 30)

Fy Satan va dum i huvudet man kan vara ibland! Trots att jag visste att det var inatt vi skulle byta till sommartid! Så hade jag ändå ingen koll på vad klockan var, förrän jag tittade på mobilen för ett tag sedan. Klockan är ju närmare 9 och inte 8 men nu är det rätt tid på Röda Pilen också.

IMG_6921.jpeg

Jaha-Ja…vad händer idag då?! JO! Det blir att fixa matlådor, och så ska jag nog börja tvätta lite golfbollar tror jag…

IMG_6922.jpeg

Länken åkte på igen igår kväll, bandet var kanske något kort för mig. Föredrar länk så att huden kan andas lite under den. Sedan får jag snudd på klaustrofobi när en klocka inte kan röra sig något runt handleden. 😄
IMG_3647.jpeg
Och jag tycker att länk är så jobbigt; om den är bara lite för stor känns den jättestor, och om den bara är lite för liten känns den tok-trång.
Bund däremot kan bäras väldigt löst och ändå sitter klockan bra på plats i alla fall.
20250330_101007.jpg

Tillbaka
Topp