Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Packad och klar (hoppas jag) som vanligt är känslan att man glömt något. Men vafan, jag har snus, pass, telefonladdare och lite ombyten. Mer behövs ju inte.
![]()
Vore det inte bättre med en GMT när du ska ut och resa.![]()
Va fankenPackad och klar (hoppas jag) som vanligt är känslan att man glömt något. Men vafan, jag har snus, pass, telefonladdare och lite ombyten. Mer behövs ju inte.
![]()
Vilken bortförklaring haha. Faktum är att du failade den 30:e
Jag hade inget val. Skulle inte blivit insläppt i Schweiz med en japanare på armen
![]()
Glöm inte att tulla in dom nya klockorna när du åker hemNjae, jo så kanske det hade varit. Men är det owg så är det
Och man kan ju för fan inte åka till Schweiz med en japansk klockaSkulle ju aldrig bli insläppt i tullen
Och jag tycker att länk är så jobbigt; om den är bara lite för stor känns den jättestor, och om den bara är lite för liten känns den tok-trång.Länken åkte på igen igår kväll, bandet var kanske något kort för mig. Föredrar länk så att huden kan andas lite under den. Sedan får jag snudd på klaustrofobi när en klocka inte kan röra sig något runt handleden.![]()
![]()
Idag kör vi ben![]()
![]()
Och jag har som plan att plocka fram den här igen ur gömmorna under sommarenGår ju så bra det här så man börjar ju redan se fram emot OWG -26
![]()