Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vinsten från veckans bild, manschettknappar från Smyckeboden.se auktioneras ut till förmån för Min Stora Dag.
Se bild i OWG tråden.
![]()
Tänkte att om vi börjar på 1900 kr och så får vi se vart det tar vägen.
Sluttid 21.00 måndag kväll så pengarna trillar in till MSD i tid.
Låter det vettigt?
Som mer eller mindre stammis på Nyhetsgrillen så håller jag den högt på listan över de bästa. Janne som äger den är också en riktigt trevlig och bra prickUtöver att dela i OWGM så har jag under mars testat en hel del rullar och Arningeborden var riktigt vassa i dagens test! Näst på tur är E4-baren och Nyhetsgrillen innan en vinnare kan koras. Än leder Sockerparkens Streetfood i Visby, följt av dagens rulle.
![]()
![]()
Grymt, hört gott om GrillAd och med din rekommendation är den nu tillagd på måste prova-listanSom mer eller mindre stammis på Nyhetsgrillen så håller jag den högt på listan över de bästa. Janne som äger den är också en riktigt trevligt och bra prick
E4-baren är även den riktigt bra! Och GrillAdd i Huddinge (Stuvsta) är bra, de ska du inte missa om du inte redan vart där![]()
Bra samling haha! Ska jaga liknande inför nästa år, hörs då! #turboklubbenGår ju så bra det här så man börjar ju redan se fram emot OWG -26
![]()
Spring forward, fall back! Easy peasyDag 30. Bara några få i G-lådan ställer om sig med mörk magi (även kallad multiband 6), så det är bara att sätta i gång då.![]()
![]()