• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Nu gäller det att inte snubbla på mållinjen!
IMG_5522.jpeg

Dag 30 av 31
Näst sista dagen, söndag aka vilodag och sovmorgon. Nu är det nära alltså, ser fram emot att inte ha något ”tvång” gällande vilken klocka jag ska bära. Detta blir oxå första OWGM jag klarar hela, känns bra.
Nu blir det lite God of War

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    648.7 KB · Visningar: 0
6A6B7ED2-6097-4F7E-A834-9D443CAAF8BE.jpeg

Tnr:301228. Nu är det allt bruchetta lunch som gäller och av slump passerade vi en garage loppis tidigare idag å frun som har ögon för snygga saker. Köpte vas i jakaranda för 40 kr. Det visar sig vara dansk design. Brukar säljas för runt 1800 kr i vintagebutiker. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Dag 30.
Denna klocka är så enkel att ställa fram eller tillbaka en timme! Den har en grym funktion för detta som är till för att användas när man flyger över tidszoner.
Man drar ut kronan ett snäpp. Sen vrider man kronan ett hack så att timvisaren går ett helt varv framåt. (kronan vrids nämligen i steg om typ 3 mm). Sjukt smidigt!

Dagens pappa-skämt:
Använder du vantar? Det händer.

IMG_1336.jpeg

Incheckning dag 30.
Go'eftermiddag. Sen Incheckning idag, men fullt upp med trädgården och huvudet på många andra håll än i OWG-tråden.
Men nu tittar jag iallafall till min 45-åring i garaget. Hade vi varit på andra sidan månadsskiftet så hade jag ställt på och kört en sväng.
1000025786.jpg

Senast ändrad:
Utöver att delta i OWGM så har jag under mars testat en hel del rullar och Arningeborden var riktigt vassa i dagens test! Näst på tur är E4-baren och Nyhetsgrillen innan en vinnare kan koras. Än leder Sockerparkens Streetfood i Visby (totalt sett, inte varit där i år), följt av dagens rulle.
IMG_0416.jpeg

IMG_0418.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp