• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Sjukt spännande upplösning’

IMG_6118.jpeg

JAAAAAAA! VM-GULD till Sverige, Jonna Sundling, vilken SJUK jävla prestation hon gjorde, jag tror jag är Kär 🥰

IMG_6121.jpeg

Senast ändrad:
Lystring! Lystring! 📣

Med start imorgon så kommer vi varje fredag månaden ut ha en tävling som går ut på att ta ”Dagens Bild”. Man har varje fredag klockan 00:00-23:59 på sig att posta sitt bidrag och så kör vi sedan prisutdelning under lördagen efter att den ”omutbara” styrelsen sammanträtt. Varje vecka kommer det vara nya priser och ett nytt tema.

Veckans tema är: Utomhusbild

Vad tävlar man om?

1a pris: Överraskningspris från Smyckeboden.se
2a pris: Presentkort på 1000kr hos Uret.se från @Sthlm-Nicklas
3e pris: Presenkort på 250kr hos Bokus.se från @Sthlm-Nicklas

Regler:
Max ett bidrag per deltagare och vecka
Bilden måste vara tagen samma dag som tävlingen pågår.
Inlägget måste postas under fredagen kl 00:00-23:59
Inlägget måste innehålla OWG-klockan på något sätt.
Inlägget får max bestå av 2 bilder (tex en utomhusbild där klockan inte är med i fokus/alls och en bild på klockan)
Man måste tagga sitt inlägg, denna veckan kör vi #Utomhusbild (gör det lättare för juryn att hitta)

Låt kreativiteten flöda!
Missa inte dagens tävling 👆👆👆👆👆
17 grader och ☀️ här nere idag iaf:cool:
#Utomhusbild (utom tävlan)
IMG_20250307_141534.jpg

Senast ändrad:
Tävling sponsrad av Fail-tråden
Den som gör fetaste failen idag får 3st limes skickade på posten (spårbart men ej försäkrat).
Är extrapris på just 3st på mitt lokala Ica nu

Regler: Jag är enfaldig domare och avgör vem som vinner. Går ej att överklaga beslutet.
IMG_8552.jpeg
Kunde inte låta bli.. Dom såg så ansiktslösa ut typ... ;)
Limeeeees.jpg

Paint är fina grejer 😁

Tillbaka
Topp