• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

Tävling sponsrad av Fail-tråden
Den som gör fetaste failen idag får 3st limes skickade på posten (spårbart men ej försäkrat).
Är extrapris på just 3st på mitt lokala Ica nu

Regler: Jag är enfaldig domare och avgör vem som vinner. Går ej att överklaga beslutet.
IMG_8552.jpeg
4h kvar! Kom igen nu, våga faila och ha chans att bli 3 limes rikare

1741373627341.png

Följande utspelar sig 7:e Mars mellan 20:00 och 21:00
Jack fick just ett samtal från en anonym inflytelserik miljardär som tillfångatagit en dansk extremist som vägrar prata så man förstår.
Adam-West-as-Bruce-Wayne-and-Burt-Ward-as-Dick-Grayson-in-Batman~2.jpg

Samtidigt har den danska ambassaden kommit över lösenorden till ett stort antal konton på KS och hotar att aktionera ut dessa på tradera om fången inte släpps innan solen går upp. Ska han släppa extremisten och gå miste om en källa eller riskera att ett tusental konton säljs till högstbjudande??
IMG_20250307_203106~2.jpg

25 dagar kvar...

Senast ändrad:
Mitt i eländet så är det ett perfekt ställe för en punkis. 👍 Går att laga väldigt lätt där🙂
Jag vettif*n. Det är en fet hjulbult. Bärgaren tyckte hålet var för stort för att laga. Byte är enda lösningen. Han hade varit med om detta 1 gång på 30 år. Det sjuka är att det hänt mig 2 gånger! Fattar inte hur en hjulbult kan åka in i däcket? Måste ha legat i perfekt vinkel?!? Den har ju inte ens en spets… helt sjukt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp