• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UTMANING - OWG 1 månad 2025

35FC8817-8E3D-44A6-9362-4EF639770C89.jpeg

Tnr: 071839. Då så, dax för kvällsspis. Häämburger å en Brooklyn pilsner och han den" därinniigga" bara förbereder sig för kvällens uppdrag. Ha ´re bäst // 🧐

Senast ändrad:
Ge den nya till Hundis istället så fixar hon bort den åt dig😁
Haha, det vore nåt!
Faktum är att om man försöker smussla in en ny klocka i garderoben så är det 100% säkert att hon kommer att avslöja den genom att bli överdrivet intresserad av den nya lukten som kommer med den.
Tänker att hon borde bli van vid de vanligaste säljarna dofter, men icke! Ofelbart, varenda gång så kommer nosen att vara där en lång stund för att kolla läget 😂🥰

tempimageaudzzt-jpg.2682352
Namnlöst.jpg

#utomhusbild
Essentiella saker vid offpiståkning: Ryggsäck med spade och en sond. Lavinsändare. (kaffet hade inte kommit när bilden togs..)
Idag en tour upp till 3564möh och en hytta som ligger där (stängd tills den 29/3 men fin att sitta och luncha på terassen där..)
En bra beater-watch som funkar I alla väder och höjder. Ska funka i regn. I sol. På alla höjder. Givetvis med ett Zuluband. För det går att tvätta.
Som min OWG-Seiko.
Som funkat klockrent.... hela denna vecka.
Jag ställde den hyfsat noggrant innan vi åkte för en vecka sedan och nu ligger den efter med ca. 15sek.
Känns som jag drog en vinnare med min 6R35.

Bilagor

• tempImageAUdzzt.jpg
    tempImageAUdzzt.jpg
    781.4 KB · Visningar: 1
Tillbaka
Topp