Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är väl enda chansen man har att vinna med mina fotoegenskaperSatsar på att vinna @Limeee s Lime?
Komsi komsi! Då har du ju chans på ett finfint prisFick ett uppdrag av frugan. Och samtidigt ett infall. Skiter i det här nu. Kan man vinna ett tröstpris för det ikväll månne
#Utomhusbild
![]()
![]()
Ytterst viktigt meddelande till @hook! Vi BEHÖVER få till lime-emojin här på KS
Tack vännen. Dessvärre har jag alldeles för bra karaktär för att hämna i lodet-tråden
Yaaay@Limeee vi får se om jag blir vekling imorgon, vet inte om jag vill ha rinkebyhästen som minne på 30-årsfirandet. Har guldsmak i munnen
Men är det bättre att ha stämpeln som looser som minne? Så mycket annat som börjar gå utför efter 30...@Limeee vi får se om jag blir vekling imorgon, vet inte om jag vill ha rinkebyhästen som minne på 30-årsfirandet. Har guldsmak i munnen
Mitt i eländet så är det ett perfekt ställe för en punkis.Nämen vad gömmer sig där inne?
Rätt typ av bult, men på lite fel ställe.
Hoppas er helg börjar bättre än min.
![]()
![]()
Man vinner definitivt inga priser om man inte tar en bild utomhus och taggar #utomhusbildHär vinner man inga priser men man vill ju bidra iaf
Monterat nytt läder med viklås, både snyggt och bekvämt
Att det är en smula tajt med länken syns på bilden
![]()
Ge den nya till Hundis istället så fixar hon bort den åt digSista rycket på hemmakontoret.
Gillar ju den här, men nu kliar det farligt mycket i fingrarna för att slita av den och ta på den som väntar.
![]()
Taggarna utåt? Fattar inteMan vinner definitivt inga priser om man inte tar en bild utomhus och taggar #utomhusbild![]()
Helt fel. Jordgubbar äts med vaniljglass, inte chokladglassBlir lite glass och jordgubbar, passar på att frossa lite nu när man är gräsänkling!
![]()
![]()
Beror väl på vilken typ av ”loose” man är, menar du att han är lösaktig eller har en skruv lös?Men är det bättre att ha stämpeln som looser som minne? Så mycket annat som börjar gå utför efter 30...
Haha, det vore nåt!Ge den nya till Hundis istället så fixar hon bort den åt dig![]()
Minutvisaren ser ut att funka igen?Kvällens pyssel blev att ge oss på ett försök till att odla grönsaker.![]()
![]()
Minutvisaren ser ut att funka igen?
Vänta en hel dag och missa tre lime till födelsedagsfesten?????@Limeee vi får se om jag blir vekling imorgon, vet inte om jag vill ha rinkebyhästen som minne på 30-årsfirandet. Har guldsmak i munnen