Här kommer mitt fail avgift
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här kommer mitt fail avgift
Men nånstans får det finnas gränser för vad man som svensk kan göra för att påverka och visa missnöje. Blir inte mycket kvar om man ska bojkotta precis allt som har medVarit stor förespråkare för Heinz jag med, men blivit lite skeptiskt på sistone pga vadhåller på med där borta. Synd bara att deras ketchup trumfar det mesta
![]()
Möjligt men man ska inte helt utesluta att det enbart berodde på ketchupen heller. Ja, man kan väl se det hur som helst. Men jag tippar ändå på att allt var din morsas fel. Det var ändå hon som åt Felix, det säger ju en hel del. Din pappa däremot låter som en fin människaJag växte själv upp i en blandad familj. Farsan gillade Heinz, morsan brukade köpa Felix. De skiljde sig efter några år. Det kan iofs ha funnits annat som spelade in...
Nä, precis, håller med om att man inte kan ta bort allting. Då blir det inte mycket kvar men har mest bara öppnat för att hitta likvärdiga alternativ när dessa finns.Men nånstans får det finnas gränser för vad man som svensk kan göra för att påverka och visa missnöje. Blir inte mycket kvar om man ska bojkotta precis allt som har medatt göra. Jag kommer med gott samvete fortsätta äta Heinz iaf likväl som jag inte kommer byta bort min iPhone eller avsluta mina konton hos Facebook och Instagram. Troligtvis lär jag också ha kvar mitt visa och mastercard
![]()
Möjligt men man ska inte helt utesluta att det enbart berodde på ketchupen heller. Ja, man kan väl se det hur som helst. Men jag tippar ändå på att allt var din morsas fel. Det var ändå hon som åt Felix, det säger ju en hel del. Din pappa däremot låter som en fin människa
Mitt ex tyckte också om Felix, ser en röd tråd i detta....Jag växte själv upp i en blandad familj. Farsan gillade Heinz, morsan brukade köpa Felix. De skiljde sig efter några år. Det kan iofs ha funnits annat som spelade in...
Men var är såsen?!
Bea och sallad stod bredvid när bilden togsMen var är såsen?!
Sista chansen nu!OKEJ OKEJ OKEJ! FINE! SLUTA TJATA!
![]()
Batslaps aka “Däng-för-peng” are back by popular demand!
Passa nu på att ladda upp med läderflator i självförsvar eller av ren ondska!
200kr styck, 6 för 1000. Max 6 per person. Betala anonymt nu till MSD och ha dem tillgodo för senare bruk. PMa Batman för instruktioner!
Försäljning pågår endast fram tills imorgon söndag kl 23:59.
/![]()
Grattis hoppas ni hänger kvar så att det fortsätter att vara grymma derbyn mot mitt TimråBonus incheckning efter MoDos andra raka vinst mot HV71
![]()
@Delgada Den köpte jag direktVar det inte någon i tråden som hade varit ute efter en sån här? Det är ju ett OWGM nästa år också. Eller hur....?
![]()
Softech London Kvarts Armbandsur med TV-Bild
Utropspris: 295 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-03-19 15:14:18. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
Snyggt, grattis!@Delgada Den köpte jag direktKommer säkerligen till användning. Lovar att köra den på OGW nästa år.
Ser kallt utMed sönerna på en söndagssväng
Det var ”svalt” och låg snö kvar i skuggan
![]()
![]()
Kommer säkert bli en GS i framtiden, allra helst en med spring drive.Checkar ut denna 16:e dag. Den här GS:en skulle på riktigt kunna vara tvättäkta owg-material. Om den bara hade någon form av mikrojustering dvs. Men jävlar vilken klocka det är egentligen. Och finishen man får för de pengarna är svårslagen. Luppen som syns i bild har använts ikväll för att se finishen, och ni som kan GS vet att den är sinnessjukt bra![]()
Det här är min första GS men har varit sugen på flera och klämt och känt på ett antal. Riktigt fina. Men precis som med alla klockor skulle man köpt fler tidigare, många av modellerna har ju blivit ohyggligt dyra. Men just SBGN003 och 005 t.ex ligger fortfarande väldigt rimligt beggadeKommer säkert bli en GS i framtiden, allra helst en med spring drive.