• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

MrPlow

Rolex
Fy fan vad vidrigt. Vilka jävla äckliga människor det finns. Hoppas ni kan hitta styrka och gå vidare någon dag.
 

denjohan

Rolex
Pledge Member
Otroligt tråkigt att höra, men skönt att ni ändå verkar vara fysiskt välbehållna. Hoppas det ordnar sig till det bästa.
 

Snake

Omega
Beklagar det som hänt! Hoppas du och din familj kommer ur detta utan men och att du i framtiden kanske kan hitta tillbaka till ditt klockintresse. Och hoppas såklart att avskummet som gjorde detta åker dit. Ta hand om dig och din familj!
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Så vidrigt, vilka stolpskott det finns.
Beklagar verkligen det inträffade och ta nu hand om dig och din familj, dom kommer alltid först.

Än en gång det är verkligen vidrigt att något sånt här ska hända och det skär verkligen i hjärtat, det jag sett här på forumet så verkar du som en fantastisk människa. Ta hand om er! ❤
 

rdianat

Cartier
2-Faktor
Från att ha sett tråden dyka upp och ditt användarnamn bredvid kan jag bara säga att jag känner mig oerhört lättad över att ingen av er skadades fysiskt! Man vet ju aldrig med dessa drägg om de är påtända eller hur pass skruvade de är så att minsta grej kan leda till förödande och irreversibla konsekvenser. Känns oerhört olustigt att läsa att de kartlagt dig osv., och man undrar verkligen vad det är för jävla typer. All styrka till er!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Beklagar verkligen, sånt här gör att man helt tappar sugen.....
Ta hand om dig och din familj.
 

jakebarnes

Cartier
Fy fan. Lider med dig och din familj. Ta hand om varandra. Våga prata, våga ta hjälp.
Och tack för att du berättar och varnar. /E
 

Jakob95

Omega
Det finns verkligen inga ord som kan beskriva hur illa berörd, förbannad samt äcklad jag blev när jag läste detta inlägg.

Att ge sig på en hederlig och hårt arbetande människa samt familj för att ro åt sig era tillhörigheter och dessutom hota er till livet med ett vapen och binda fast er, det är något som gör att jag känner ett fruktansvärt starkt förakt mot detta vidriga och kriminella svin.
Personen som begick detta brott är förmodligen en person som tillhör samhällets absoluta bottenskikt, men det är ingen ursäkt för att ge sig på oskyldiga och mer välmående människor.

Du ska absolut inte känna något dåligt samvete gentemot din familj Niklas. Detta är inte ditt fel, du vill bara dela med dig av ditt stora intresse för klockor. Det kunde ha skett vem som helst. Du är en mycket framgångsrik man samt en enorm inspirationskälla. Din samling är minst sagt helt otrolig och jag hoppas verkligen att jag någon gång i livet kommer att ha uppnått lika stor framgång som du har.

Mina tankar går till dig och din familj.


Må polisen finna detta as och spärra in honom för all evig framtid.
 
Senast ändrad:

M.Everest

Omega
Mycket tråkig läsning. Dina inlägg & närvaro har inspirerat och givit forumet den kvalitets stämpel ett entusiast forum ska/bör ha.

Tycker du tagit ett klokt beslut, familjen först. Du kommer bli saknad av oss alla, det är jag helt övertygad om.
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Så uppfattbart det som drabbat er.
Hoppas verkligen ni alla får all hjälp ni kan få för att komma vidare. Saker som dessa kan sätta sina spor för lång tid.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag finner inte ord för hur mycket det här äcklar mig och hur hemskt det du och din familj blivit utsatt för. Jag hoppas att ni får all hjälp ni kan få.
 

falten

Cartier
Fyfan va tråkigt att höra! Lider med dig och din familj! Hoppas de får tag på ynkryggen och att ni snart kan börja känna trygghet igen...!
 

Subsec

Rolex
2-Faktor
Otroligt tråkigt det som hänt er och hoppas verkligen ni tar er igenom det på bästa tänkbara sätt : (
Familjen är alltid viktigast!
 

LUFC

Cartier
2-Faktor
Vred till sig i magen när jag läste detta. Även fast jag inte känner dig eller din familj så blir man fruktansvärt arg och ledsen å era vägar. Hoppas det blir en snabb lösning och att ni, främst ert barn kan gå vidare i framtiden. Styrketankar till alla berörda.
 

Wheelie

Cartier
Hemsk läsning, och helt omöjligt att ens försöka gissa hur illa en sådan här händelse känns för dig och din familj. Chockerande och mycket otäckt att det finns personer som kartlägger ens liv, det är så uppenbart att han visste exakt vad han ville ha.

PS - Väldigt bra att ledningen för klocksnack tar säkerheten på allvar och ändrar regelverket så att det går att redigera gamla inlägg. Efter denna händelse kommer jag ändra mitt användarnamn här på klocksnack så att det blir något annat än mitt riktiga namn.

Det här blir en väckarklocka för mig och tyvärr kommer nog inte KS att bli vad det varit heller. Man (eller i alla fall jag tänker så) kommer att vara mycket mer restriktiv med att lägga upp bilder etc.

Otroligt ledsamt att läsa och hoppas att ni får all hjälp som finns att få, samt att rånaren får skaka galler för detta inom snar framtid !
 

Swizz beat

Patek
2-Faktor
Mycket starkt att berätta om denna förfärliga händelse. Fruktansvärt tråkigt att du på grund av ditt genuina klockintresse blivit utsatt för en sådan kränkning. Önskar dig och din familj allt det bästa och sist men inte minst stort tack för alla otroliga bilder du lagt upp här, du kommer saknas
 

frasse

Cartier
Å fy fan. Hoppas det ordnar sig. Såna svin det finns. Tur att de inte fick för sig grejer och gjorde värre saker för att försöka pressa er på pengar som inte fanns.
Varför inte lämna ut signalement?

Hoppas som sagt allting ordnar sig och alla lär sig att Sverige är inte vad det var man blir en måltavla mycket lättare numera om man har fina saker. Tjuvar har ju mkt lättare att hitta lämpliga offer nu när folk gärna visar sina fina bilar klockor smycken på sociala media och forum.

Lycka till.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp