• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

LéKrâk

Omega
2-Faktor
All respekt till ditt beslut, familjen först. Hoppas ni får må bra snart igen. Förjävligt att sånt här ska hända.
 

bykr89

Cartier
Måste säga att du ska då inte ha dåligt samvete mot din familj pga din hobby. Att smutsiga människor inte kan skilja på mitt & ditt och utsätta andra personer så här är en skymf mot det moderna samhället, och alla vettiga som lever i det.
Skrämmande och äckligt, bor själv i närheten av det inträffade.. känns mycket olustigt. Hoppas dig och din familj allt väl.
Hoppas ni får en bra sommar trots allt.
 

aLiter

Cartier
2-Faktor
Fy fan........... Beklagar verkligen. Hoppas idioten åker dit och att ni får rätt stöd för att bearbeta händelsen.
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Verkligen tråkigt, har verkligen uppskattat dina bilder och haft många som min graal...har själv tagit mig stor funderare om hur man visar upp klockor på social nätverk. Det bästa till dig och din familj!
 

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Tror det är omöjligt att helt sätta sig in i vad ni genomlevt. Men nog får man en klump i halsen när man föreställer sig sina egna nära och kära i motsvarande situation.
Instämmer med alla övriga i tankarna på dig och de dina och hoppas ni ska hitta till en trygg känsla igen.

Instämmer också i den ilska man känner för vad fan folk uppenbarligen kan göra. Dessutom, att det inte ens spelar roll om man har skiten i bankfack när folk uppenbarligen är så korkade så de tror man förvarar sina värdefulla föremål hemma. Enda sättet att hålla sig från radarn är då helt enkelt en låg profil. Grymt trist utveckling.

Allt gott till dig och de dina!
Ta hand om er.
 

a.i

Omega
2-Faktor
Det här ska inte få hända! I det bästa av alla världar skulle alla veta vad som är ditt och vad som är sitt. Tyvärr ser inte världen ut så, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra... man blir arg, riktigt arg när man läser sådant här. Hur kul materiella ting likt klockor än är så är familj och välmående det viktigaste i livet.

Jag lider med vad ni varit med om och hoppas att ni får den professionella hjälp ni behöver. Här på KS förmodar jag att många finns som stöd på olika sätt, det är en del av det fina vi har på det här forumet - gemenskapen! Jag själv är ingen frekvent postare men jag har verkligen njutit av dina paketöppningstrådar och många andra inlägg!

Skänker din familj en tanke, sköt om er!
 

The lord

Audemars
Kan detta ha något att göra med det inbrott i en klockbutik där det stals personuppgifter om kunder? ( Har för mig att det skett ett sådant, kanske är helt fel ute!)
 

Orson

Omega
2-Faktor
Skänker dig och din familj en tanke.

Tragiskt att något av detta slag får hända och dessutom förstör så mycket i livet runt omkring.
Tråkigt att du "lämnar oss" då jag verkligen uppskattat dina inlägg och bilder.

Stay strong!
 

Laurentius

Cartier
Herregud, jag kan inte ens börja föreställa mig hur det måste kännas för dig och din familj! Tack för att du delade med dig, personligen hoppas jag att förövaren drabbas av all världens jävla olycka!
 

ewk414

Breitling
Beklagar djupt och önskar all lycka till dig och din familj!
Slänger också in ett förhoppningsvis stärkande citat:
"Forget who hurt you yesterday, but don't forget those who love you everyday. Forget the past that makes you cry and focus on the present that makes you smile. Forget the pain, but never the lessons you gained."
 

Gräsanden

Cartier
2-Faktor
Fruktansvärt att sånt här ska behöva hända. Mina tankar går till dig och familjen, hoppas allt blir bra igen. Ta hand om er.
 

Strauss

Omega
2-Faktor
Fy fan vad vidrigt! Att folk ska ha så jävla svårt att skilja på mitt och ditt!
Jag hoppas verkligen att ni får tillbaka tryggheten så fort som möjligt!
 

DrFlex

Cartier
Jag blev oerhört ledsen och arg när jag läste denna tråd! Hoppas verkligen detta äckliga svin åker fast men enligt mig finns det inget straff som är tillräckligt hårt.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp