• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Nic

Rolex
2-Faktor
Det mesta är redan sagt, men jag vill i alla fall delge mina djupaste sympatier för vad du och din familj har fått genomlida.
Det är så tråkigt att det finns, som du själv så bra formulerade det, sorgliga ynkryggar ute i samhället som inte respekterar varken andra medmänniskor eller deras egendomar.

Det är också tråkigt att den i mina ögon förmodligen finaste klocksamlingen på hela forumet får det här snöpliga och abrupta slutet. Jag förstår även helt och hållet ditt beslut, klockor är en världslig del av livet en sån här gång. Med det sagt kommer jag att sakna dina alltid lika kvalitativa foton på alla dina fina pjäser.

Skänker tankar och styrkekramar till dig och familjen och hoppas att denna historia kan få ett så bra slut som det bara är möjligt.

Avslutningsvis skulle jag efter att ha läst allas inlägg i den här tråden även vilja hylla alla omtänksamma medlemmar på forumet, KS-familjen, som jag känner mig stolt att vara en del utav. Det är fantastiskt vilken sammanhållning en grupp människor med ett gemensamt intresse kan frambringa när en av deras egna behöver deras stöd som mest. :heart:
 

mackie-

Omega
Detta är hemsk läsning. Jag bor själv med min familj i samma område och undrade varför det cirkulerade en helikopter i luften en längre tid. Efter en liten stund så läste jag om ett "rån" på grannsamverkans Facebook-sida. ..

Jag hade aldrig kunnat gissa att det var en KS-medlem med familj som blivit utsatt för detta horribla och helt, helt, oacceptabla rån i "mitt" område och jag är helt chockad över vad som har inträffat.

Mina tankar går till @Niklas med familj och jag hoppas att Ni kan gå vidare med livet trots det som har hänt. Familjen är det absolut finaste och viktigaste man har och jag tycker att du har gjort ett klokt beslut att lägga hobbyn på hyllan tills vidare.

:heart:
 

14060M

Cartier
Fick ont i magen av detta och kan inte ens föreställa mig hur du och din familj måste må!! Lider verkligen med er
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Äckliga människor!
Materiella ting är en sak, men bär dom ger sig på ens familj...
Jag förstår verkligen inte människor som är kapabla till detta.
Det hjälper ingenting mot det psykiska dramat ni har varit med om, men jag hoppas ni tar er igenom det och finner glädje och trygghet igen.
 

Chagall

Cartier
Fy fan vad trist verkligen. Dels för de förlorade ägodelarna men speciellt för traumat det måste skapat i familjen. Usch. Sånt kan ge hemska men för livet. Ta hand om er!
 

SurTratten

Cartier
2-Faktor
Får ont i magen av att läsa om det vidriga som hänt. Ta hand om nära och kära, såren kommer att ta otroligt lång tid tid att läka om det nu ens är möjligt.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fruktansvärt.
Tack för att du delar med dig av upplevelsen, jag tror vi är många som kommer agera annorlunda på nätet och tänka en vända till i fortsättningen.
 

Jolly

Cartier
Vilket vidrigt avskum som utsatte dig och din familj för detta. Önskar dig och din familj all lycka och styrka för att ta er igenom det här, för det gör ni!
 

Unicron

Breitling
FyFasen... Bekagar.
Hoppas ni alla kan reparera från denna händelse, och hoppas att aset som gjorde detta åker fast.
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Fy fan att behöva genomlida detta från en hobby som enbart ska bringa glädje. Jävla avskum till människa! Hoppas dom hittar fanskapet även om det inte läker några sår.
Hoppas ni repar er och kan finna trygghet igen. Lycka till i framtiden!
 

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Niklas, hemskt att läsa om händelsen och beklagar verkligen. Tragiskt att det finns folk som inte kan skilja på andra och sitt. Hoppas verkligen att du och familjen kan återfinna en trygg tillvaro så fort som möjligt efter en sån här hemsk händelse.
 

Pet79

Omega
Hemsk händelse som drabbat dig och din familj:mad:
Hoppas polisen får tag på dessa avskum.
Ta hand om dig och familjen.
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Så tråkigt att läsa. Tyvärr är detta vad vi kommer få vänja oas vid i Sverige. Jag förstår ditt beslut att sälja allt pga familjens säkerhet.

Men det inkluderar nog allt då om man vill vara diskret dvs dyra bilar osv sticker ju också ut.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp