• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Petter

Omega
Sorgligt o tråkigt att sånt ska hända. Beklagar det verkligen men hoppas det kan komma något gott ur detta. Allt deltagande här på forumet visar ju på att det finns mycket empati och medmänsklighet.
 

appaz

Omega
Läst ditt inlägg igår, och har inte kunnat släppa det sedan dess. Jag finner inga ord, att utsätta människor för det här, nej, fy fan. Mina tankar går till er, och jag hoppas du och familjen mår så bra ni kan efter omständigheterna @Niklas
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Helt sjukt! Blir både ledsen och förbannad.

Hoppas att hela familjen återhämtar sig snabbt. Ta hand om er.
 

Nutte

Omega
Jag läste inlägget sent igår och jag blev helt tagen, hade svårt att somna efteråt. Det som hänt er är helt fasansfullt och jag hoppas att ni kan ta er igenom det här. Mina tankar går till er.
 

CCB

Cartier
2-Faktor
Så otroligt tråkigt att läsa! Du har verkligen bidragit till forumet med dina vackra klockor, det är så otroligt synd att du och din familj har råkat ut för sådana idioter. Alla tankar till er!
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Förbannade jävla smuts, blir så jävla förbannad och ledsen.
Beklagar verkligen att du och din familj fått utstå detta.
 

Borone

Cartier
2-Faktor
Fy fan! Att sådant ska hända känns helt overkligt. Hoppas att du och familjen får all hjälp ni behöver för att hämta er från detta övergrepp så snabbt som möjligt. Kanske någon här på forumet som arbetar med säkerhetsfrågor skulle kunna ta fram en guide riktad till er som handlar med de mer dyrbara klockorna, för att undvika att det här händer igen? Om det nu går att skydda sig helt, för det låter som att du redan använt sunt förnuft.
 

Skolläraren

Panerai
Beklagar å det djupaste. Har själv uppskattat många av dina klockor, men jag förstår till 100% ditt resonemang. Hade själv gjort samma sak på en blinkning.

Ta hand om dig och familjen, inget är viktigare än det.
 

koze

Panerai
2-Faktor
Beklagar djupt att du och din familj har behövt upplev detta, ingen ska behöva känna sig otrygg i sitt hem och i synnerhet inte ett barn. Tråkigt men förståeligt att det får dig att överge hobbyn. Tack för att du delar med dig, och alla fina bilder du har delat genom åren.
 

OrtMeister

Breitling
Synt att sånt ska behöva hända. Hoppas att ni kommer över det, tycker synd om eran familj för att ni inte kan känna er säkra pågrund av den hobbyn alla har här.❤
 

ConElPueblo

Panerai
Utroligt ked af at høre, hvad der er overgået din familie og dig. Håber I kommer jer over den frygtelige oplevelse og genvinder jeres tryghed i hjemmet.
 

ScubaKing

Audemars
Hemskt att läsa Niklas. Varit med om liknande. Sänd ett PM om du behöver snacka eller vill ha råd. Tar lång tid att komma över. Önskar er det bästa och förstår ditt beslut angående klockorna till 100%, skulle gjort samma sak själv.
 

Sistakvarten

Rolex
2-Faktor
Läste ditt inlägg och hela tråden igår och det har verkligen tagit tag om en, låg och funderade länge innan jag somnade och det första jag tänkte på när jag vaknade var vad som skett!
Så ofattbart att människor kan utsätta någon annan för detta, ett sånt övertramp, i ens borg, där man ska vara som tryggast! Många tankar till dig och din familj @Niklas, ta hand om varandra, ni är viktigare än alla klockor i världen!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp