• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Utsatt för väpnat rån i hemmet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Guden

Cartier
Helt sjukt. Läskigt att man ska behöva vidta såna åtgärder och skrota en älskvärd hobby för idioter.
Med det sagt så stöttar och förstår jag ditt beslut helt och hållet.
Hoppas ni mår bra och repar er snabbt från denna tragiska händelse.
 

LUFC

Cartier
2-Faktor
Tror jag pratar för alla här, se till att krama om fru och dotter extra från oss alla här på KS. Ta hand om er!
 

Palmtree

Omega
2-Faktor
Fyfan för folk som inte kan se skillnad på ditt & mitt. Hoppas verkligen att han/dem som gjort detta åker fast & att du, med familj får någorlunda tröst i detta äckliga fall.
Tankar går till er.
 

zeke_varg

Omega
:(

Hoppas först och främst att dottern kommer vidare i livet med livsglädje och normal trygg syn på medmänniskor. Jättetråkigt verkligen! De flesta av oss är trots allt glada och trevliga. Min döttrar, som spelar på era gamla nintendo-ds, hoppas ni mår bättre snart och kan äta en mjukglass i solen.
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Det där är min största noja i livet. Vi har en guldbutik, vilket tyvärr är en mycket utsatt branch.
Trots hög hemmasäkerhet kan jag ligga och inte kunna sova när jag börjar tänka på vad som skulle kunna hända.

Jag och min fru lider med er, hoppas som tidigare nämnts att ni kan gå vidare med livet och få bukt med de känslor som det här lär ha framkallat.
Ta hand om er.
 

Rivalen

Rolex
Har svårt att hitta de rätta orden för att beskriva hur starkt jag känner för dig och din familj. Hoppas att tid och goda vänner kan hjälpa er tillbaka. Du beskrev gärningsmännen såsom de skall beskrivas. Den ilska som bubblar upp inom en vet jag inte hur man skall kanalisera. Att du lämnar hobbyn har jag full förståelse för under dessa omständigheter.
 

finnirgens

Panerai
Beklagar det som inträffat. Tankarna går till dig familjen❤️ Eftersom jag har det yrke jag har tänker jag att det måste gå att hitta fanskapet via forumet...
 

Peter K

Panerai
2-Faktor
Läste detta med förkräckelse. Jag hoppas du och din familj kan komma över detta så fort som möjligt.
Jag lider med er.
 

rogart-63

Patek
Riktigt tråkigt med denna historia . Lider med dig och din familj Niklas. Hoppas nånstans att ni mår bra och kan gå stärkta ur denna ruskiga situation.
Sen undrar jag lite angående sociala medier? Räcker det inte med detta utan att det måste gå ut på Facebook oxå ? Såg att detta inlägget låg på KS Facebook.
Visserligen ett stängt forum där men ändå? Vem bestämmer vad som ska upp där?
 
Senast ändrad:
Jag beklagar verkligen. Ingen ska behöva bli utsatt för något sådant här. I sitt egna hem. Tryggheten som försvinner kommer aldrig vara jämförbar med något materiellt ting.
 
Det gör ont att läsa och jag hoppas att ni kommer kunna hämta er från denna avskyvärda händelse. Tyvärr verkar vi gå mot ett hårdare samhälle. Ta hand om familjen!
 

hannes1988

Cartier
Det här är bara hemskt och skrämmande :(All styrka till er och hoppas att ni återhämtar er snabbt efter denna händelse.

Kommer som många andra sakna dina otroliga bilder och öppningar som gör att man får se massor av fina klockor men och en som verkligen gett kärlek till denna hobby. Men som sagt hoppas ni repar er fort i denna överjävliga stund.
 

alexndr

Rolex
2-Faktor
Tråkigt och förjävligt men samtidigt en ögonöppnare för många av oss andra.
Man är kanske inte så anonym som man tror?
 

thny

Omega
2-Faktor
Jag saknar ord. Du och din familj har precis genomgått min värsta mardröm och jag kan inte ens föreställa mig hur hemskt det måste varit. Ta hand om er! :heart:
 

ludde28

Omega
Tungt läsning. Beklagar och hoppas att du och din familj kommer snabbt på rätt köl utan bestående men. Slutar aldrig förvånas hur råare klimat i samhället har rått på senare tid.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp