Vad menar du? Jämför du USA med EU nu?Jag har tre och kommer sälja 1-2 str (alla inte Svante team). Inga PM. Senaste mitten av september var det sist budet och då lutar det åt sent AUG för sthlm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad menar du? Jämför du USA med EU nu?Jag har tre och kommer sälja 1-2 str (alla inte Svante team). Inga PM. Senaste mitten av september var det sist budet och då lutar det åt sent AUG för sthlm.
Tills annat sägs gäller slutet av juli / början av augusti för oss.Ta det vi PM, Juli gäller?
Dessa har nu kommit, ngn som beställt och inte fått PM så hojta till.Gruppköp av 22mm gummi i Marinemaster stil från Wjean / Strapboutique. Fått ett specialpris och samordnar en beställning efter önskemål. Kostnad för band i valfri färg är 200kr inkl frakt (ord pris 39 usd). Betalning sker via swish när bandet ska skickas från mig.
Följande färger finns Blått, rött, svart och grått.
Pma mig och ange att det gäller ett eller fler band och vilken färg / vilka färger i ämnet samt skriv din adress. Senaste beställningsdatum är fredag 24 juni.
Jag är så sjukt hypad nu! Datum håller på att sättas, återkommer förhoppningsvis snart med ett fast datum.
Enligt min gamla lista är det över 30 personer som sagt att de vill hämta klockan hos Globen. Jag tänkte trotsa mitt inpasseringsförbud och komma upp. Tänk vilken underbar hög man kan fota om vi blir så många. 30st PADIs i en hög.
OK, ni som bokat en av de första 52 PADI, håll utkik i PM-tråden som Yonsson skapade. Inom en timme kommer en uppdatering och ni behöver allokera tid i era kalendrarJag är så sjukt hypad nu! Datum håller på att sättas, återkommer förhoppningsvis snart med ett fast datum.
Enligt min gamla lista är det över 30 personer som sagt att de vill hämta klockan hos Globen. Jag tänkte trotsa mitt inpasseringsförbud och komma upp. Tänk vilken underbar hög man kan fota om vi blir så många. 30st PADIs i en hög.
OK, ni som bokat en av de första 52 PADI, håll utkik i PM-tråden som Yonsson skapade. Inom en timme kommer en uppdatering och ni behöver allokera tid i era kalendrar
Säg att det blir onsdag nästa vecka!!!!
OK, ni som bokat en av de första 52 PADI, håll utkik i PM-tråden som Yonsson skapade. Inom en timme kommer en uppdatering och ni behöver allokera tid i era kalendrar
Ungefär så här
Tror baklocket kommer se ut typ såhär.
Skönt serienummer. Vart kommer bilden ifrån?Ungefär så här
Skönt serienummer. Vart kommer bilden ifrån?
Yonsson & Molle Basel 2016 tråden, sidan 16.Baksidan på PADI-Pepsin
Ovan gäller de 52 KS PADInaVadå, finns det ett release-datum nu? Jag är inte med på listan som sattes ihop för KS, men jag har en padi bokad via en annan kanal.
Alright, jag får hoppas på att min levereras samtidigt.Ovan gäller de 52 KS PADIna
Alright, jag får hoppas på att min levereras samtidigt.
Alright, jag får hoppas på att min levereras samtidigt.
Snarare omöjlig om den är beställd i Sverige eftersom de inte släpps innan vi fått våra.Sannolikheten är extremt liten
Jag har plats Nr 1 hos Engströms...de får in max 2 trodde han då tilldelningen var extremt litem .Vey ej om det skiljer från AD till AD.. @yonsson kanske vet mer?Det blir till att köpa en om man har tur att hitta en! Någon som har något tips hur/var?
Jag har snackat med Fredrik som ska kolla med SEIKO...annars blir det till å invänta beg. marknadenJag har plats Nr 1 hos Engströms...de får in max 2 trodde han då tilldelningen var extremt litem .Vey ej om det skiljer från AD till AD.. @yonsson kanske vet mer?
Det står tidigare i tråden. Han får bläddra lite.Jag har plats Nr 1 hos Engströms...de får in max 2 trodde han då tilldelningen var extremt litem .Vey ej om det skiljer från AD till AD.. @yonsson kanske vet mer?
Spännande!Verkar vara lite extra med i boxen
Verkar vara lite extra med i boxen