• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Väntan på SEIKO SRPA021 aka Turtle PADI

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Gruppköp av 22mm gummi i Marinemaster stil från Wjean / Strapboutique. Fått ett specialpris och samordnar en beställning efter önskemål. Kostnad för band i valfri färg är 200kr inkl frakt (ord pris 39 usd). Betalning sker via swish när bandet ska skickas från mig.
Följande färger finns Blått, rött, svart och grått.
Pma mig och ange att det gäller ett eller fler band och vilken färg / vilka färger i ämnet samt skriv din adress. Senaste beställningsdatum är fredag 24 juni.

nikidasi_William+Jean+wjean28+Marine+Master+MM+Rubber+Strap_20140116.jpg

Gruppköp av 22mm gummi i Marinemaster stil från Wjean / Strapboutique. Fått ett specialpris och samordnar en beställning efter önskemål. Kostnad för band i valfri färg är 200kr inkl frakt (ord pris 39 usd). Betalning sker via swish när bandet ska skickas från mig.
Pma mig och ange att det gäller ett eller fler band och vilken färg / vilka färger i ämnet samt skriv din adress. Senaste beställningsdatum är fredag 24 juni.

Bra styrt! Men oj vad svårt att bestämma färg!

Jag har fått en reserverad i Gbg som jag hade kunnat lämna till någon annan redan nu, dykt (Höhöhö! :D) upp lite annat som gör att jag omprioriterar det här klockköpet och kanske kan glädja någon annan! :)

Nån intresserad? Om det funkar då, de kanske måste ta nästa man i listan bara..

Jag har fått en reserverad i Gbg som jag hade kunnat lämna till någon annan redan nu, dykt (Höhöhö! :D) upp lite annat som gör att jag omprioriterar det här klockköpet och kanske kan glädja någon annan! :)

Nån intresserad? Om det funkar då, de kanske måste ta nästa man i listan bara..
Gör härmed en omedelbar pudling, blev lite tankefel från min sida! :banghead: Har härmed ej någon Padi på g längre, får bli skjutet på framtiden! :)

Skall dock drägla över bilderna här senare ;)

Sista chansen/ dagen för beställning.

Å andra sidan har jag nog ingen lust att tala om för sambon att vår barnfria resa är inställd för att jag ska hämta en klocka. :chicken::dead:
Tråkigt om ungarna ska bli faderlösa pga av en klocka. Sådant vill jag inte ha på mitt samvete så åk du. ;)

Tror dessvärre jag kommer vara bortrest men det vore jäkligt kul med lite försnack, PADI-utplockande och eftersnack med andra KSare som har bra klocksmak. :)

Tråkigt om ungarna ska bli faderlösa pga av en klocka. Sådant vill jag inte ha på mitt samvete så åk du. ;)

Tror dessvärre jag kommer vara bortrest men det vore jäkligt kul med lite försnack, PADI-utplockande och eftersnack med andra KSare som har bra klocksmak. :)
Vete tusan om ungarna tycker det så du behöver nog inte oroa dig.
Skulle nog gladeligen byta mig mot en försäkringsbetald PlayStation och ett gäng Lego-spel. :D

Jag har bara planerat den veckan än så länge så jag har hopp om att kunna delta. :)

Pratade med Klockmaster Hansson.
De har sålt sina 3st PADI Turtle men har 5 till inkommande i oktober. Alla deras Kinetic PADI är inte bokade än.
Verkar vara samma sak i Norge. Var inom Protid på Karl Johan idag alla var bokade, men fick satt upp mig på oktober leveransen iaf. Dock mumlades det om att den svarta skulle komma imorgon...orkade inte fråga men det var kanske kinetic.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp