Blir GTG i butiken plus lättare käk o öl mittemot.I butiken, ja. Jag utgår även ifrån att några av STHLMarna styr upp något innan/efter så fort vi har ett datum.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blir GTG i butiken plus lättare käk o öl mittemot.I butiken, ja. Jag utgår även ifrån att några av STHLMarna styr upp något innan/efter så fort vi har ett datum.
Det går rykten om att Becks i Norrköping får in 2 st.Gör härmed en omedelbar pudling, blev lite tankefel från min sida! Har härmed ej någon Padi på g längre, får bli skjutet på framtiden!
Skall dock drägla över bilderna här senare
Varsågod, eller don't shoot the messenger...Blir lite sur på sånna här trådar...Är lite sjukt at jag önskar köpa en klocka som jag inte kommer använda speciellt mycket. Men det blir säkert bra...
Tack @vhedlof för tipset la in en beställning jag med. Eller kanske jag inte borde tacka dig
En kort fråga tror du man är garanterad en klocka i augusti när man nu har betalt?Varsågod, eller don't shoot the messenger...
Ja, det var vad de sa när jag frågade dem hur deras pre-order fungerade och om man skulle få en klocka i deras första leverans om man bokade nu. De sa som sagt också att de var på väg att ta slut, vilket så klart skulle kunna vara försäljningssnack men samtidigt sa de också att det gick att avboka om man ångrade sig.En kort fråga tror du man är garanterad en klocka när man nu har betalt?
Tack för svar! Dock borde dom stoppa pre-order när dom är fullbokade kan man väl tycka, men vad vet jag.Ja, det var vad de sa när jag frågade dem hur deras pre-order fungerade och om man skulle få en klocka i deras första leverans om man bokade nu. De sa som sagt också att de var på väg att ta slut, vilket så klart skulle kunna vara försäljningssnack men samtidigt sa de också att det gick att avboka om man ångrade sig.
Det var så jag uppfattade att de skulle göra. När alla är bokade försvinner möjligheten till pre-order, alternativt att det blir pre-order till deras nästkommande leverans.Tack för svar! Dock borde dom stoppa pre-order när dom är fullbokade kan man väl tycka, men vad vet jag.
Då har man något kul att se fram till iaf
Jag är inte med på gruppköpet genom forumet men har en bokad av de Klockmaster tog in i övrigt. Hänger därför gärna med på GTG ocksåI butiken, ja. Jag utgår även ifrån att några av STHLMarna styr upp något innan/efter så fort vi har ett datum.
Det tror jag säkert och det hade såklart varit trevligt. Jag tänker inte lägga mig i hur träff innan/efter Globen arrangeras men...Jag är inte med på gruppköpet genom forumet men har en bokad av de Klockmaster tog in i övrigt. Hänger därför gärna med på GTG också
Attans, men det var väl självklart att man borde ha varit snabbare på gruppköpet. Men får nöja mig med att jag får en ändå Tack för infon!Det tror jag säkert och det hade såklart varit trevligt. Jag tänker inte lägga mig i hur träff innan/efter Globen arrangeras men...
GTGn i Butiken är för de som är med på gruppköpet och som planen ligger nu kommer de 52 klockorna att släppas under en träff i Globenaffären veckor innan de resterande 10 som är bokade hos Klockmaster Globen släpps. Prebooking= pre-release= lite extra helt enkelt.
Det vet bara SEIKO, maila och fråga.Kan säkert googla men detta är ingen limiterad upplaga om jag har förstått det rätt, men en begränsad sådan för marknaden utanför Japan. Snackar vi månader eller år innan den eventuellt förvinner? Hur har det varit tidigare med liknade Seikos?
Ja jag får göra det! Återkommer när jag får svarDet vet bara SEIKO, maila och fråga.
De brukar faktiskt svara.Ja jag får göra det! Återkommer när jag får svar
Vi får hoppas på det! Jag tog dig på ordet och skickade ett mail till Optura!De brukar faktiskt svara.
Där lär du inte få något svar.Vi får hoppas på det! Jag tog dig på ordet och skickade ett mail till Optura!
Jag vet, men service center blev länkade ifrån Seiko sida till Optura. Det är dock inte hela världen...tiden får avgöra.Där lär du inte få något svar.
Optura är inte SEIKO.
Så lär det bli, omöjligt att veta om de kommer köra en batch eller 200.Jag vet, men service center blev länkade ifrån Seiko sida till Optura. Det är dock inte hela världen...tiden får avgöra.
52 plus okänt antal flippare som följt med i hypen. Många KS:are som kan skörda på Sälj om ett tag
Varför då, säger en ickeflippare, när man får en utsökt vacker och funktionell klocka till ett fantastiskt pris och med en speciell historia. Jag tänker behålla denna till kommande generationer, mitt halvjapanska barnbarn!52 plus okänt antal flippare som följt med i hypen. Många KS:are som kan skörda på Sälj om ett tag
Varför då, säger en ickeflippare, när man får en utsökt vacker och funktionell klocka till ett fantastiskt pris och med en speciell historia. Jag tänker behålla denna till kommande generationer, mitt halvjapanska barnbarn!
Då får du vänta lääääänge.@Spencer66 kommer plocka ner alla ev. gruppköpspadis från Säljes
Nu är ju jag värdelös på att flippa, mer köper och hoardar, men den ska sitta otroligt illa för att jag ska genomgå det omaket att sälja för dom tusenlapparna.
En klassisk Seiko ska varje samling ha, får bara vänta till Padin blir en riktig klassiker. Ingen brådska.
Fick svar iaf se nedan.Där lär du inte få något svar.
Optura är inte SEIKO.
Ja, exakt. Det säger ju ingenting om hur många som kommer tillverkas/år och i hur många år.Fick svar iaf se nedan.
Hei!
Seiko SRPA21K1 Padi Automatic vil være i vårt faste sortiment.
Vennlig hilsen / Best regards
Thomas Håkonsen
KSS/Service/Spare parts