Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läste faktiskt inte inläggen utan såg bara att den bumpats ordentligt.Jag var tvungen att bumpa tråden och skriva av mig![]()
Korrekt, ställningskriget är oförändratLäste faktiskt inte inläggen utan såg bara att den bumpats ordentligt.
Behöver jag läsa? Eller är lag android fortfarande lag android och lag iOS fortfarande lag iOS?![]()
Haha nej inget nytt!Läste faktiskt inte inläggen utan såg bara att den bumpats ordentligt.
Behöver jag läsa? Eller är lag android fortfarande lag android och lag iOS fortfarande lag iOS?![]()
Garanterat! För mig räckte det att sambon bytte sida ett tag för att ens tänka tanken.Haha nej inget nytt!
Jag gjorde ett försök att byta sida! men har efter en dag kommit fram till att jag med all säkerhet kommer byta tillbaka igen![]()
iOS? Android? Vad, vad, VAD?Garanterat! För mig räckte det att sambon bytte sida ett tag för att inte ens tänka tanken.![]()
skyttegravskrigLäste faktiskt inte inläggen utan såg bara att den bumpats ordentligt.
Från android till iOS. Jag höll på att bli tokig pga att jag fick ''hjälpa" till.iOS? Android? Vad, vad, VAD?
skyttegravskrig![]()
Fan vad kungligt, jag älskar också män som levererar grafer, det ger eftertryck till det gottiga som vi mer praktiskt lagda säger.kriget är väl över för längesedan...
numera är det väl bara fanatiker som klammrar sig fast vid förlorarsidan!
Ny leksak!
(Kul att man vart utsatt för ett scam försök direkt...)
![]()
För er som värdesätter integritet (privacy) kan jag informera att Android registrerar betydligt mer data om er än vad Apple/iOS gör. Tillåter ni inte Google att tracka er så förlorar ni även en del av funktionerna med Android. Vi pratar geografisk tracking var 10:e sekund. Se t.ex. "Every step you take" från norska forbrukerrådet.
Använder dock själv Android och Huawei. Utnyttjar dock rättigheten att få min data raderad. Det är för övrigt en ögonöppnande upplevelse att begära ut all data som Google, Facebook eller annan tech jätte har om lagrad om dig!![]()
Ja, handelskriget mellan USA och Kina sätter sina spår. Trump-administrationen har svartlistat Huawei för handel för amerikanska företag. Men om jag förstått det rätt så gäller detta kommande telefoner och ej de som finns nu. Så har man redan en så ska det fortsätta som vanligt. Hoppas verkligen det blir så för jag sitter med en P30 Pro.Android i Huawei-mobiler kommer inte att kunna få kommande uppdateringar läste jag i The Guardian.
Ja, handelskriget mellan USA och Kina sätter sina spår. Trump-administrationen har svartlistat Huawei för handel för amerikanska företag. Men om jag förstått det rätt så gäller detta kommande telefoner och ej de som finns nu. Så har man redan en så ska det fortsätta som vanligt. Hoppas verkligen det blir så för jag sitter med en P30 Pro.![]()
Samma här, köpte förra veckan. Pratade nyss med 3's kundtjänst som bad mig återkomma om några dagar, de inväntar svar från Huawei.Ja, handelskriget mellan USA och Kina sätter sina spår. Trump-administrationen har svartlistat Huawei för handel för amerikanska företag. Men om jag förstått det rätt så gäller detta kommande telefoner och ej de som finns nu. Så har man redan en så ska det fortsätta som vanligt. Hoppas verkligen det blir så för jag sitter med en P30 Pro.![]()
Web och app aktivitet samt platstjänster.Var stänger man av det i luren??
Web och app aktivitet samt platstjänster.
Om du stänger av dem så kommer du bli nudgad/förfrågad om att aktivera igen varje gång du använder t. ex. Google maps eller assistant.
![]()