Verkar strula en del. Kanske folk som inte är godkända som får igenom sina bud?
Generalknas... Står helt plötsligt att mitt konto är spärrat för budgivning.Verkligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkar strula en del. Kanske folk som inte är godkända som får igenom sina bud?
Generalknas... Står helt plötsligt att mitt konto är spärrat för budgivning.Verkligen!
Generalknas... Står helt plötsligt att mitt konto är spärrat för budgivning.
Trots att du är anmäld som köpare!?Generalknas... Står helt plötsligt att mitt konto är spärrat för budgivning.
Åhh fan.Ja du måste ha betalat in en deposition på 30% om klockan hade ett utropsvärde på över 60tkr för att ens bjuda på den.
Åhh fan.
Helt missat! Stökigt förfarande. Såg att det blev grönt när det kom upp en med lägre utrop."För att kunna delta i budgivningen på objekt med ett utropspris på minst 60 000 SEK krävs föranmälan och erläggande av deposition med 30 % av objektets utropspris. Kravet på föranmälan gäller samtliga kunder, dvs både nya och redan existerande kunder. Nya kunder måste ha ett kundnummer innan föranmälan kan göras.
Observera att kravet på föranmälan gäller alla former av budgivning; telefonbudgivning, onlinebudgivning, inropsuppdrag och budgivning i salen.
Föranmälan görs via [email protected] eller genom personligt besök hos Kundtjänst på Arsenalsgatan 2, Stockholm. Föranmälan måste lämnas in senast 3 dagar före auktionstillfället för att ansökan ska hinna behandlas."
Helt missat! Stökigt förfarande. Såg att det blev grönt när det kom upp en med lägre utrop.
Helt missat! Stökigt förfarande. Såg att det blev grönt när det kom upp en med lägre utrop.
hmm, varför gick inte Daytonan?
Andra funderingen. Varför går inte Omega Speed Master?
Din för 32'?Tänkte just lägga bud på denna och sedan ser jag texten på baklocket.... Känns den inte väldigt handgjord ut?
https://www.bukowskis.com/en/auctions/614/40-omega-seamaster-waffle-dial
Vilken parodi alltså. Går inte att buda fastän man är godkänd att buda upp till 3msek.
Det går att buda ibland. Helt random.Ja det kunde helt klart varit tydligare att man skulle lägga deposition på 30% innan budgivning, dessutom när det inte ens stod på hemsidan förrän för ett par dagar sedan.
Stod tydligen här i katalogen från början, sida 4-5: https://e.issuu.com/anonymous-embed.html?u=bukowskis&d=bukowskis_important_timepieces_no_6
På alla under 60k kan du buda utan förregistrering. Annars måste du deponera 30% per objekt.Det går att buda ibland. Helt random.
Jag är godkänd.
På alla under 60k kan du buda utan förregistrering. Annars måste du deponera 30% per objekt.
Jag kan buda. Har en grön och fin knapp att buda på även över 60k.På alla under 60k kan du buda utan förregistrering. Annars måste du deponera 30% per objekt.
Jag kan buda. Har en grön och fin knapp att buda på även över 60k.
Utrop på över 60tkr (se katalog för utropspris) kräver deposition. Om ett objekt som hade utrop på 50 går över 60 kan man ändå buda utan deposition. Helt ologiskt med andra ord
Nej inte ens näraDin för 32'?
Slipper du iaf fundera på gravyrenNej inte ens nära
Vettigt pris. Hade gränsen några tusingar lägre.Grattis till den som vinner 65. Rolig