Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Säkert värd pengarna men jag hade aldrig använt. Hade varit kul att ha för 20. Nu är det ändå en peng och skadorna runt indexen tog bort den där extra wow-faktorn.Vettigt pris. Hade gränsen några tusingar lägre.
Saknade ju gravyr...Grattis till den som vinner 65. Rolig
Jag går igång mer på utseende än på proveniens. Kvittar om den delats ut som kalsonger på en flygflottilj. Gillade mer att den var blank och brun.Saknade ju gravyr...
Hehe, fin Breitling helt klart. Undrar dock om dateringen var korrekt.Jag går igång mer på utseende än på proveniens. Kvittar om den delats ut som kalsonger på en flygflottilj. Each to their own.
Absolut inget fynd, men svarttavlade vattentäta kronografer har börjat kosta.Säkert värd pengarna men jag hade aldrig använt. Hade varit kul att ha för 20. Nu är det ändå en peng och skadorna runt indexen tog bort den där extra wow-faktorn.
Ingen aning. Har slutat bry mig om vad svenska auktuonshus tror. Bilder räcker.Hehe, fin Breitling helt klart. Undrar dock om dateringen var korrekt.
Blanka tavlor är dyrt.Absolut inget fynd, men svarttavlade vattentäta kronografer har börjat kosta.
Bra köp om man gillar projekt.Tankar kring reservdelsrödsubben?
Vad bjöd du på?Då återstår att se om man vann något...
Kommer inte ihåg hur det fungerar, ser ingen info om vinnande bud.Vad bjöd du på?
Du borde veta nu?
Kommer inte ihåg hur det fungerar, ser ingen info om vinnande bud.
Är ju en hel del fördröjning där hos vissa men den kanske är online hos bukowskis.Under "Mina Sidor" och sen "Översikt" så ser man vunna/obetalade objekt, exempelvis om man la inropsuppdrag.
1945 ska den vara ifrån. Finns Breitling-märkta med Venus 158 utan gravyr också f.ö.Hehe, fin Breitling helt klart. Undrar dock om dateringen var korrekt.
Riktigt nice tropical på den (som inte riktigt framgick av bilderna men väl i verkligheten), men index drog ner lite som sagt.Blanka tavlor är dyrt.
Undra hur många tusenlappar säljare och Bukowskis själva förlorade på den fantastiska tekniken. Jag hade varit galen om jag verkligen velat ha något eller om jag själv sålt på en auktion där det knappt gick att buda. Hoppas verkligen att de kan snäppa till sig i framtiden.
Ja tidiga Breitlings saknar rätt ofta märkning på verken. Syftade på min udda KS som är snarlik och lite tidigare. En 765 med Luftforsvaret-graverat tryckboettlock.1945 ska den vara ifrån. Finns Breitling-märkta med Venus 158 utan gravyr också f.ö.
Aha, ja, den är riktigt fin. Stötte på den när jag googlade lite innan auktionen Men #65 var riktigt fin, bra boett etc. Känns väl som ett ok marknadsmässigt pris (med premium för tropical inräknat) även om jag själv inte var beredd att lägga 40k i slutändan.Ja tidiga Breitlings saknar rätt ofta märkning på verken. Syftade på min udda KS som är snarlik och lite tidigare. En 765 med Luftforsvaret-graverat tryckboettlock.
Har ingen uppdatering på mina heller så tror vi får vänta in att auktionerna stänger för idag. Vet däremot inte hur det brukar fungera.Någon annan här som bjöd hem en auktion från Bukowskis? 4 auktioner slutade under mitt förhandsbud men står inget om att jag har "vunnit" något på min profil. Kanske tar tid.
Där trillade mailet in, två vinster, trevligt och dyrt...Någon annan här som bjöd hem en auktion från Bukowskis? 4 auktioner slutade under mitt förhandsbud men står inget om att jag har "vunnit" något på min profil. Kanske tar tid.
Vad vad vad vad!?!?Där trillade mailet in, två vinster, trevligt och dyrt...
Förmodligen de två som folk hade röstat fram som de fulaste på auktionen. Riktigt trevligt!Vad vad vad vad!?!?
Gissar på dessa 2 med motivering av din förkärlek för Omega, guld och udda urFörmodligen de två som folk hade röstat fram som de fulaste på auktionen. Riktigt trevligt!
100%Gissar på dessa 2 med motivering av din förkärlek för Omega, guld och udda ur
Hehe, ja grattis eller vad man nu ska säga
Electroquartzen kan ju vara bland det fulsnyggaste jag sett på ett bra tag. Vilken udda pjäs!
Där trillade mailet in, två vinster, trevligt och dyrt...
Hur funkar guld/stål-kombon på Seamastern (som för övrigt var cool som fan)?