bensinstopp
Basic
StockholmVar finns klockan geografisk? Finns många oberoende urmakare som är duktiga på vintage.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
StockholmVar finns klockan geografisk? Finns många oberoende urmakare som är duktiga på vintage.
Farfars klockaStockholm
Jag tycker att du ska ta den till Werner, lite säkrare kort än Farfars.Stockholm
47101 or jaune
![]()
Jäkligt fin! Kan man de en bild med den på?47101 or jaune
![]()
Vet inte om jag är mest avundsjuk på klockan eller vädret. Själv sitter man inne och jobbar med en lite äldre modellKäkade lunch men denna kompisen i bakgrunden. Otroligt väder här i Hongkong idag
Vet inte om jag är mest avundsjuk på klockan eller vädret. Själv sitter man inne och jobbar med en lite äldre modell
Nej, köpte den 2012, så halva dess livstid i varje fall.Stiligt har du ägt den sen den var ny?
Tror du? Hade varit mäktigt. Blir väldigt intressant att se prissättningen isåfall. 300? 200?Kommer den ärligen i stål?
![]()
Jäkligt fin! Kan man de en bild med den på?
Lite sent men bättre än aldrig, eller hur?
![]()
Det är nog den praktiska tillgängligheten som blir den stora utmaningen för oss dödliga.Tror du? Hade varit mäktigt. Blir väldigt intressant att se prissättningen isåfall. 300? 200?
Mest troligt..Det är nog den praktiska tillgängligheten som blir den stora utmaningen för oss dödliga.
Riktigt fin!! Blev sugen när jag såg att den var till salu men det fick bli något annat…Lite sent men bättre än aldrig, eller hur?
![]()
den där är på alla sätt något helt utöver det vanliga. nu har jag inte ekonomin att köpa en sådan, men det är helt otroligt vacker på alla vis. den känns vintage i sitt utseende men samtidigt modern. bland det vackraste jag har sett. om du kan tänka dig inbyten och en resterande kontanter så kontakta mig gärna.47101 or jaune
![]()
Attans så vacker, perfektion enligt min åsikt.
Underbart!40mm och 34.5mm blå overseas. Nu har jag och tjejen en varsin på armen
Har haft min 40mm sedan 2021 och den förblir min daily driver i många år framöver
Ja du måste ju ta en bättre bild än så!40mm och 34.5mm blå overseas. Nu har jag och tjejen en varsin på armen
Har haft min 40mm sedan 2021 och den förblir min daily driver i många år framöver
Satans vad jag gillar denna men så sugen på testa annat. Men men… man kan inte kan få allt…:/
![]()
Visst förutsättningarna är goda med dem tre olika banden samt enkelheten att byta mellan. Imponerande om klarar av OWG med dennaHade inte bangat på att vara OWG for life med den där![]()
BehållSatans vad jag gillar denna men så sugen på testa annat. Men men… man kan inte kan få allt…:/
![]()
I know!! Men det är så mycket annat man är sugen på testa :/