Wow, sagolikt trevlig pjäs! Stort grattis!Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wow, sagolikt trevlig pjäs! Stort grattis!Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Helt okej klocka ändåNyanländ...
![]()
![]()
![]()
Så jävla läcker! GRATTIS.Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Mailade VC och frågade ifall dom kan/skulle erbjuda tex vita gummiband till herr modellerna men det verkade inte vara aktuellt. Tycker dom har en bra möjlighet att erbjuda roliga färger på gummi band även canvas band när man ändå har ett system utvecklat för att byta band ofta och kunna vara flexibel.Det ska absolut gå att lösa som ett separat köp utöver de band du får med. I regel är samtliga Richemont tillverkare väldigt enkla och smidiga att ha och göra med.
Wow, sagolikt trevlig pjäs! Stort grattis!
En VC som "beater" känns lyxigtSå jävla läcker! GRATTIS.
Räknar ner till att min nyköpta VC kommer hem från service så jag får köra den som daglig beater............
Den där såg riktigt fin ut!Någon som testat Overseas 37mm? Känns så jävla härlig och rätt.
![]()
Den är ju uttalat en damklocka, men 37mm funkar ju på många herrar..Någon som testat Overseas 37mm? Känns så jävla härlig och rätt.
![]()
37mm funkar väl på alla? Precis som 42mm funkar på alla. Handlar ju bara om tycke och smak. Vet att det uttalat är en damklocka, men det är ju lite löjligt ändå att 37mm inte ska kunna vara en herrklocka... förstår det dock ur ett marketing perspektiv och med tanke på deras nuvarande uppställning.Den är ju uttalat en damklocka, men 37mm funkar ju på många herrar..
37mm funkar väl på alla? Precis som 42mm funkar på alla. Handlar ju bara om tycke och smak. Vet att det uttalat är en damklocka, men det är ju lite löjligt ändå att 37mm inte ska kunna vara en herrklocka... förstår det dock ur ett marketing perspektiv och med tanke på deras nuvarande uppställning.
Ingen som hävdat det....men det är ju lite löjligt ändå att 37mm inte ska kunna vara en herrklocka...
Blir väl lite så när den uttalas som en damklocka, eller?Ingen som hävdat det..
Absolut. Precis som du påpekade är VC:s ansats att det är en damklocka i ljuset av att "herrserien" är så pass mycket större. 37mm-klockan i sig funkar dock givetvis för många herrar, även om jag personligen hade gått på 4500V & co.Blir väl lite så när den uttalas som en damklocka, eller?
(Menar inte att du hävdat det utan tänker bara högt angående marknadsföringen av den som en damklocka)
Jag vill känna mig lite lyxig till vardags!En VC som "beater" känns lyxigt![]()
Haha...dåsåJag vill känna mig lite lyxig till vardags!.
Är ju inte direkt bergsprängare.......
Det är en vanlig tre-handare, inte så fin som din nya......
Jag kanske har missat lite i tråden, men vilken VC blev det? Eller får vi vänta tills den kommer tillbaka från spat?Så jävla läcker! GRATTIS.
Räknar ner till att min nyköpta VC kommer hem från service så jag får köra den som daglig beater............
Jag la beslag på denna. Overseas 47040.Jag kanske har missat lite i tråden, men vilken VC blev det? Eller får vi vänta tills den kommer tillbaka från spat?![]()
Mums!Jag la beslag på denna. Overseas 47040.
![]()
Det kan jag verkligen tänka mig att de inte erbjuder, men håller med om att det hade kunnat bli rikitgt bra!Mailade VC och frågade ifall dom kan/skulle erbjuda tex vita gummiband till herr modellerna men det verkade inte vara aktuellt. Tycker dom har en bra möjlighet att erbjuda roliga färger på gummi band även canvas band när man ändå har ett system utvecklat för att byta band ofta och kunna vara flexibel.
Oj! Grattis!Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Riktigt ögongodis! Jag har faktiskt funderat på samma modell men med den svarta eller blå tavla som nästa klocka. Känns som ett riktigt överkomligt pris när man jämför med andra sportstål från andra tillverkare!Jag la beslag på denna. Overseas 47040.
![]()
Aj....... Den där käftsmällen gjorde ont.Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Marknadsföringen av den ger jag inte mycket för men gillar modellserien. Framförallt månfasen i guld, riktigt fin. Däremot har jag lite svårt att se var den passar in, åtminstone i min samling (att sedan priset på den gör att den inte är aktuell, men ändå)Är det nån som känner sig träffad av marknadsföringen för FiftySix modellerna? Jag kanske är helt fel målgrupp men tycker att dom är riktigt tråkiga utan att ha sett dom irl.
Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Aj....... Den där käftsmällen gjorde ont.
Den där tavlan är fantastisk och herregud vad bra den är på gummi. Färgerna är magiska! Stort grattis!
TackStort grattis på den!
Själv tyckte jag sambon såg smågullig ut i en 42:a från Hublot.En dam bär inte upp 42mm precis som en herre ser löjlig ut i 37mm![]()
Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Jag är personligen mycket för det nedtonade, monokroma och komplexa. Den här klockan har "allt". Den är dessutom limiterad till 80 exemplar. Introducerades 2011 och tillhör generation 2. Det finns även en kronograf med motsvarande design ska sägas.Magisk klocka.
Jag får nog sätta upp den på önskelistan