Riktigt bra! Stort grattis! Ser gärna fler bilder på den!Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Kommer den på länk också eller endast gummi?
Är bezel i annat material?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt bra! Stort grattis! Ser gärna fler bilder på den!Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Tack snälla! Fler bilder kommer i nästa vecka (bortrest över helgen i vildmarkenRiktigt bra! Stort grattis! Ser gärna fler bilder på den!
Kommer den på länk också eller endast gummi?
Är bezel i annat material?
Jag är personligen mycket för det nedtonade, monokroma och komplexa. Den här klockan har "allt". Den är dessutom limiterad till 80 exemplar. Introducerades 2011 och tillhör generation 2. Det finns även en kronograf med motsvarande design ska sägas.
Jag har sett 2st på världsmarknaden under de senaste 2-3 åren. Komplex men ren sammanfattar två av de faktorer som kittlar mina sinnen ocksåJag var och glodde på kronografen också, men den lockar inte lika mycket.
Jag har ju två njurar, men det verkar knepigt att få tag på en även om jag säljer en njure.
Komplex, men en ren design.
110% min smak
Nyanländ...
![]()
![]()
![]()
Riktigt cool! Perfekta färgerJag är personligen mycket för det nedtonade, monokroma och komplexa. Den här klockan har "allt". Den är dessutom limiterad till 80 exemplar. Introducerades 2011 och tillhör generation 2. Det finns även en kronograf med motsvarande design ska sägas.
Japp.Riktigt cool! Perfekta färgerÄr beseln i titan och resten i stål?
Man får göra sitt bästa och gå sin egen väg här i livet. För visst är vi trötta på subbar?Stort grattis till en galen pjäs! Fler bilder!!!Riktigt kul när folk skaffar klockor some inte var och varannan person äger!
Man får göra sitt bästa och gå sin egen väg här i livet. För visst är vi trötta på subbar?![]()
Allt utom ännu en sub är OK...Trött på Sub utan att ens ha ägt enHar siktet inställt på en klocka lagom till examen i vår som jag också tror i princip jag skulle vara ensam om på forumet, dock inte en VC så det är lite OT
![]()
Hallå VC -Lovers!
Jag har kikat på denna modell, det är en äldre modell, tror första generationen Overseas med chrono.
Jag är lite rädd för att datumet kommer se fult ut runt 23:00 - 01:00.
Om någon har en sådan, när sker datumbytet, och sker det fort?
Vore tråkigt om det ser B ut med halva siffrorna i någon timma.
..Samt är ni annars nöjda med denna?
![]()
Nu är det andra generationen jag har men datum har samma placering. På min byter den mer eller mindre omgående, man kan se strax innan att datumet börjar röra sig lite innan men inte med mycket för att sedan direkt hoppa över till nästa siffra när den byter datum.Hallå VC -Lovers!
Jag har kikat på denna modell, det är en äldre modell, tror första generationen Overseas med chrono.
Jag är lite rädd för att datumet kommer se fult ut runt 23:00 - 01:00.
Om någon har en sådan, när sker datumbytet, och sker det fort?
Vore tråkigt om det ser B ut med halva siffrorna i någon timma.
..Samt är ni annars nöjda med denna?
![]()
2-handaren i vitguld är nog det närmaste jag skulle kunna kalla graal.
Bilder är alltid kulEn till på nyförvärvet... Jag kan lägga upp fler framöver om ni är nyfikna (?) och fått mer tid med klockan.![]()
Recensioner och bilder i massor, ja tack!En till på nyförvärvet... Jag kan lägga upp fler framöver om ni är nyfikna (?) och fått mer tid med klockan.![]()
Uppfattat! Det kommerRecensioner och bilder i massor, ja tack!
Upp med allt! Spit it out.Uppfattat! Det kommer. Det finns mycket att berätta i relation till mitt klockintresse, och inte minst andra klockor och tillverkare som jag har levt med eller provat igenom åren.
En till på nyförvärvet... Jag kan lägga upp fler framöver om ni är nyfikna (?) och fått mer tid med klockan.![]()
Hur känns den?Provar lite...
![]()
Hur känns den?![]()
Spontant... för tjock
Kommer snart lite fler bilder.
En känsla som jag haft fram och tillbaka en hel del nu... Hur känner du kring 3-handaren?
41mm och 12,8 mmVad har den för mått den där?