Jag tror man får räkna med >2k om den inte ska vara trött.
Men du tänker väl inte köpa 1601:an på Burlington?
Instämmer, du får nog pröjsa mer än 2lök...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror man får räkna med >2k om den inte ska vara trött.
Men du tänker väl inte köpa 1601:an på Burlington?
Har nyss köpt en i hyfsat gott skick för 3k som jag ska ha på min GMT. Billigare än det så får du räkna med en del stretch.Rimligt pris för ett jubilée i fint skick passande en 1601?
Är tavlan verkligen verifierad på den där? Ser ut som om indexarna är väldigt nära mitten av tavlan. Kupad glas, men ändå.
Enligt serienummer och Kaplans...
Hehe nää, men använder aldrig länk så jag tänkte att det var lika bra att köpa en head-only och sedan komplettera med länk i efterhand om jag skulle känna ett behov. Å andra sidan har jag aldrig bekantat mig fullt med en Rolex-länk...
Ok. Jag tänkte mer på tavlan. Den tavlan (om man bortser från logotypen) förekommer i regel på klockor 5 år yngre. Är du säker på att tavlan suttit i klockan från fabrik?
Menar inte att det skulle vara något fel på den (är inte tillräckligt insatt i dessa loggor) utan bara att det var märkligt med en Radial i en så tidig GMT.
116718 från -06 alt -07. I väldigt bra skick. Box finns men inget cert. Tycker ni denna borde ha för prislapp?
vad är det för serie nr på klockan ?
jag skulle vilja ha ett runt 5-milj med lite +/- tolerans givetvis
kaplans kan väl inte fått 5-milj till 1972 ?
cheers
christian
3 milj.vad är det för serie nr på klockan ?
jag skulle vilja ha ett runt 5-milj med lite +/- tolerans givetvis
kaplans kan väl inte fått 5-milj till 1972 ?
cheers
christian
Submariner 16800 från mitten på 80-talet i bra skick men helt utan papper.
Vad är "rätt" pris på den? Alltså ett pris där både säljaren och köparen kan känna sig nöjda. Jag har sett priser allt från 30-40.000kr och tycker att diffen är otroligt stor?
Om jag skulle mot all förmodan sälja min Omega PO chrono 9300 som är i mycket fint skick, vad skulle ett rimligt pris vara? Det är svårt att få en bild på det hela när det känns som att det inte säljs så många
Om jag skulle mot all förmodan sälja min Omega PO chrono 9300 som är i mycket fint skick, vad skulle ett rimligt pris vara? Det är svårt att få en bild på det hela när det känns som att det inte säljs så många
40k-45k max skulle jag säga.PO 9300
Tackar för svar och det känns som ett helt okej pris faktiskt40k-45k max skulle jag säga.
Den dagen jag blir så desperat så lovar jag att du är den första som får vetaInte den blekaste men för 5k tar jag den[emoji83] någon här borde ha stenkoll
Jag visste det [emoji1] mina värderingar är klockrena. 45k låter högt tror jag kolla chronoDen dagen jag blir så desperat så lovar jag att du är den första som får veta
Alla har vi våra speciella egenskaper Har kollat en del där och tycker det varierar en hel del. Fast det högsta jag sett PO chrono ligga ute för beg är 49k på watchfinder.co.uk Kan det vara så att de listar högre i allmänhet i England?Jag visste det [emoji1] mina värderingar är klockrena. 45k låter högt tror jag kolla chrono
Har fiskat fram en spec:Svår fråga kanske men vad är rimligt pris för en reparation av en Omega Cosmic från 60-talet? En kollega som frågar. Magnussons Ur i Gbg vill ha 6 lök för reparation och service...låter rätt dyrt i mina ögon...
En Omega Seamaster 300M från 2001/12
Bruksslitage då det är en beater
Liten repa på glaset vid kl10
Fullset med extra längbitar och låda
Någon prisidé?