Den är ju svensksåld, lätt värt 5k!Tycker 90K låter i överkant, senaste som gick på forumet var från sent 2017 gick för 85K så ditt lägre estimat låter väl som ett rimligare marknadspris för tillfället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är ju svensksåld, lätt värt 5k!Tycker 90K låter i överkant, senaste som gick på forumet var från sent 2017 gick för 85K så ditt lägre estimat låter väl som ett rimligare marknadspris för tillfället.
Jag skrev bara att priset nog inte ligger långt från list, alltså inget du gör dig en hacka på. Det var bara så enkelt.Förstår fortfarande inte varför du börjar prata om att tjäna pengar, det frågades om ett rimligt pris på en Hulk?
Jaja, nu släpper jag det.
Trevlig söndag.
Syftar du på min kommentar så var jag ju självklart ironisk!Ursprung spelar ingen roll då dem tillverkas på samma ställe. Ja, jag vet att det finns visa som går igång på att det ska vara svensk ad, men det är inte logiskt att höja/sänka priset för det.
Däremot så säljer gråhandlare Hulk nya för 95+ nu.
Det vill jag säga ja till. En från 5/17 gick upp för 36,3 och försvann på ingen tid allsTänkte sälja en blå 116000 från 6/17 fullset. Är 36 rimligt?
Ok tack! Kanske till och med kan be om 37 då!Det vill jag säga ja till. En från 5/17 gick upp för 36,3 och försvann på ingen tid alls
Kolla runt lite mer innan du lägger ut den, kolla chrono och på annonser här och bilda dig en uppfattningOk tack! Kanske till och med kan be om 37 då!
Den var inte ett bra pris. Det står inte att den blivit servad, i annonsen.116710ln från 2007, nyservad och fullset med en dig på sidan. Känner lite att man kanske borde vänta in en nyare här på KS istället för några tusen till.
https://www.blocket.se/vi/78861779.htm
Det är min uppfattning, för bra exemplar som kommer full-set. 14270/114270 och 16570 verkar springa i väg dyrare utanför KS.
Skjut gärna iväg några länkar med referensobjekt som går att ta på (ja, bildligt talat). Jag har vänner som letar den och skulle mer än gärna förmedla ett bra exemplar i prisklassen 40.000:-.Gick en oanvänd dvs NOS 114270 från 2001 på Bukowskis kvalitetsauktion i torsdags för 40 tkr exkl. avgifter dvs totalt 49 tkr. Tycker 45 tkr låter mycket för en brukad.
Svensksålda är lätt värda ungefär dubbelt som norsksålda. Norsksålda är mycket b. Men värst är finsksålda, de är knappt värda stålet.Syftar du på min kommentar så var jag ju självklart ironisk!
Lite svårt att få det att framgå i text kanske
Säljs en ny nu här på forumet för strax under 95 och med allt som tillkommer landar den på strax under 120 om du skall ha den skickad hit till Sverige.Ursprung spelar ingen roll då dem tillverkas på samma ställe. Ja, jag vet att det finns visa som går igång på att det ska vara svensk ad, men det är inte logiskt att höja/sänka priset för det.
Däremot så säljer gråhandlare Hulk nya för 95+ nu.
Hej!
Tänkte kolla om någon kunde hjälpa mig med ett rimligt pris för en Rolextavla; linnetavla, visare och passande datumhjul till 1601/1603? Se bild.
Bästa hälsningar
Sebran
Har köpt och sålt linnen tavlor för runt 1500-2000 kr lite beroende på skicket
Att hitta med matchande tavla och datumhjul är betydligt svårare/dyrare
Bra pris vet jag inte. Beror väl på skick, men snarare lite i överkant.Tjena....
Jag blev erbjuden en 16570... säljaren säger den i fulllset, mkt fint skick å nyservad av rolex i mars me 2 års garanti... den e från2005.
É 51 000 ett bra pris??
Låte rätt högtTjena....
Jag blev erbjuden en 16570... säljaren säger den i fulllset, mkt fint skick å nyservad av rolex i mars me 2 års garanti... den e från2005.
É 51 000 ett bra pris??
Någon?Hej,
Tänkte kika med er vad ett rimligt pris för en 116610LN uttagen 2014 från Svensk AD med alla papper samt boxar. Har fått sig en lätt polering av samma AD tidigare. En kollega som ska sälja & vet inte alls om köer etc påverkar pris på en 4 år gammal. Hairlines osv finnes då den använts vardagligen har bara sett ett lite större på en av luggarna. Tack på förhand! (Ska försöka ordna bild)
Skulle säga runt 68k.
Dom är dyra nu, något norr om 60k skulle jag säga.Vad är rimligt att betala för en 16610 i bra skick och komplett från runt 2009?