Skulle säga runt 68k.
/j
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skulle säga runt 68k.
Dom är dyra nu, något norr om 60k skulle jag säga.Vad är rimligt att betala för en 16610 i bra skick och komplett från runt 2009?
Tack!Skulle säga runt 68k.
/j
Hej. Undrar angående min annons då den är väldigt kall! Begär jag för mycket? Lade ut den för 11' vill jag minnas, nu; https://klocksnack.se/threads/longines-heritage-1951-prisjusterad.85500/.
Ok, tack. Blocket verkar också iskallt, lade den iofs lite dyrare där mtp alla som ska pruta 30%.Kollade snabbt. Priset verkar ok. Tror tyvärr det är modellen som är kall. Låg ju en annan Longines i typ ett år som var bra prissatt.
Hade testat Ebay samt Blocket osv.
Testa Tradera?Ok, tack. Blocket verkar också iskallt, lade den iofs lite dyrare där mtp alla som ska pruta 30%.
Kör tradera utan reservationspris så får du marknadsvärdet automatiskt förhoppningsvis.Ok, tack. Blocket verkar också iskallt, lade den iofs lite dyrare där mtp alla som ska pruta 30%.
Testa Tradera?
Får väl göra det, har dock inget konto där för jag gillar ej Tradera, men det är väl dags att skaffa. Hur ser ev. köpare på en ny Tratt-medlem?Kör tradera utan reservationspris så får du marknadsvärdet automatiskt förhoppningsvis.
Sällan ur faller bort helt och slumpas bort
Förmodligen inte positivt , finns många bedragare och många ignorerar / bannar nyreggade medlemmar utan omdöme för att minimera klåpare.Får väl göra det, har dock inget konto där för jag gillar ej Tradera, men det är väl dags att skaffa. Hur ser ev. köpare på en ny Tratt-medlem?
Känns som jag har stora chanser mao..Förmodligen inte positivt , finns många bedragare och många ignorerar / bannar nyreggade medlemmar utan omdöme för att minimera klåpare
Jag kan sälja den åt dig på mitt konto. Men då måste du va 100000000% ärlig ang din klocka. Har inga negativa omdöme och spoilar inte mitt rykte på något strunt.Känns som jag har stora chanser mao..
Om du vill så gärna. Du kan kika mina referenser och även annonsen jag tidigare länkade till. Ska sova nu, men vi kan prata vidare i PM imorgon!Jag kan sälja den åt dig på mitt konto. Men då måste du va 100000000% ärlig ang din klocka. Har inga negativa omdöme och spoilar inte mitt rykte på något strunt.
Eller börjar du som newbee som alla andra
Vad är rimligt pris för en panerai 392 2013 fullset, ny servad 2017 alla papper finns?
Upplever att det är en väldigt sprid prisbild på panerai.
Det där är KS-anda!Jag kan sälja den åt dig på mitt konto. Men då måste du va 100000000% ärlig ang din klocka. Har inga negativa omdöme och spoilar inte mitt rykte på något strunt.
Eller börjar du som newbee som alla andra
Någon som har lite koll på Rolex som kan svara?En 16613LB 2001 box, cert och nyservad.
Över 100Tjena, rimligt års för en 116710BLNR uttagen 2018 mars svensk AD
Finns nya på c24 från ~98tkr inom EU så i de krokarna lär du få.Tjena, rimligt års för en 116710BLNR uttagen 2018 mars svensk AD
Ett annat tips är uretvintage.se. Sålde min speedmaster mark II till dem, fick 25K men fick inte napp ens för 24K här.Om du vill så gärna. Du kan kika mina referenser och även annonsen jag tidigare länkade till. Ska sova nu, men vi kan prata vidare i PM imorgon!
Tack!Ett annat tips är uretvintage.se. Sålde min speedmaster mark II till dem, fick 25K men fick inte napp ens för 24K här.
Bra tips kanske ska se om någon är sugen på min breitling där. Här är ju intresset ganska lågt trots jäkligt billigt (enligt mig)Ett annat tips är uretvintage.se. Sålde min speedmaster mark II till dem, fick 25K men fick inte napp ens för 24K här.