Lycka till!Ja exakt! Återstår att se vad som komma skall Sjukt kluven men min uppskattning låg åt det hållet iallafall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lycka till!Ja exakt! Återstår att se vad som komma skall Sjukt kluven men min uppskattning låg åt det hållet iallafall!
Listar 14,7k, inte ofta de ligger till salu dock. Så 10-11k är väl rimligt?Superjubilee, full längd, i bra skick, minimal stretch?
Jo, de senaste jag sett har gått för 11k.Listar 14,7k, inte ofta de ligger till salu dock. Så 10-11k är väl rimligt?
Vanligt med stora spann. Rimligast är nog det lägsta.Någon som vet varför det är så, i mina ögon stort prisspann på dessa? https://www.chrono24.se/frederiqueconstant/ref-fc397hs5b6.htm
Och vad är rimligt?
På så vis.Vanligt med stora spann. Rimligast är nog det lägsta.
Hur skulle du beskriva bättre än "mint"?Vad tror ni att en Longines Conquest är värd?
Uttagen i april 2018
43mm
Automat
Absolut mint condition (troligtvis bättre)
Svart urtavla (om det spelar någon roll)
Mvh
Vad tror ni att en Longines Conquest är värd?
Uttagen i april 2018
43mm
Automat
Absolut mint condition (troligtvis bättre)
Svart urtavla (om det spelar någon roll)
Mvh
Hur skulle du beskriva bättre än "mint"?
Det är nästintill inga haitlines och inga repor eller användningsspår. Den är även fullset + reseskyddHur skulle du beskriva bättre än "mint"?
Ungefär 60-65 % på nypris skulle jag sägaDet är nästintill inga haitlines och inga repor eller användningsspår. Den är även fullset + reseskydd
Den är alltså inte ens mintDet är nästintill inga haitlines och inga repor eller användningsspår. Den är även fullset + reseskydd
mint=nyskick (helt utan repor/hairlines)Det är nästintill inga haitlines och inga repor eller användningsspår. Den är även fullset + reseskydd
Ok, tack!Ungefär 60-65 % på nypris skulle jag säga
@Hook hade en ute under 30. Känns väl rimligt.En OQ17000 utan tillbehör?
En OQ17000 utan tillbehör?
Den som ligger ute på K&S ligger för 37k va? Känns lite väl tilltaget.@Hook hade en ute under 30. Känns väl rimligt.
Finns det några tillbehör? Hur är servicehistoriken? Om det är enbart klocka så tycker jag att 38k låter högt.Hej på er
Är 38000 rimligt för en Datejust från 1981 och vet någon vad det skulle kosta att fixa stretchen i ett jubillie armband??
Finns det några tillbehör? Hur är servicehistoriken? Om det är enbart klocka så tycker jag att 38k låter högt.
Bilderna är inte super för att visa skicket men det verkar inte vara något exceptionellt, som isf skulle motivera priset.Tackar för svaret och nä det fanns inget om serviceläget. Och jag tycker också att priset verkar vara i högsta laget
Den apan sålde för 99 gick skitsnabbt och den var lite bucklig...Såldes en 116600 genom KS för 95 i december så tveksamt att en handlare betalar så mycket. Inte dom jag känner till iaf.
Handlare säljer för 115k
Jo den är väl lite svårt prissatt.Den apan sålde för 99 gick skitsnabbt och den var lite bucklig...
https://klocksnack.se/threads/rolex-sea-dweller-116600.98358/
Är det en privatperson eller en handlare som säljer den?Hej på er
Är 38000 rimligt för en Datejust från 1981 och vet någon vad det skulle kosta att fixa stretchen i ett jubillie armband??
Det är en handlare som säljer.Är det en privatperson eller en handlare som säljer den?
Då antar jag att bolaget lämnar en garanti som en privatperson inte kan lämna.Det är en handlare som säljer.
Ok så då är det inte ocker i alla fall? Och vet du vad det skulle kosta att fixa stretchen i armbandet ?Då antar jag att bolaget lämnar en garanti som en privatperson inte kan lämna.
Säger inte att priset är rätt men blir lite skillnad i pris mellan en handlare och KS