Jaysweden
Basic
Jag har ingen aning i sak men den är rasande snygg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Priserna på 116710LN lär nog sjunka, de flesta vill nog inte köpa en modell som utgått.Hur tror ni att prisutvecklingen för gmt master 2 116710ln kommer att se ut nu när dem inte längre finns hos rolex?
Priserna på 116710LN lär nog sjunka, de flesta vill nog inte köpa en modell som utgått.
Priserna på 116710LN lär nog sjunka, de flesta vill nog inte köpa en modell som utgått.
Ner, har ju kommit en ny bättre Batman modell.Vad tror du om 116710BLNR? Går de upp eller ner i pris?
Ner, har ju kommit en ny bättre Batman modell.
Uppdaterat urverk med bättre spec, vad är inte bättre med den nya?Ny modell, ja. Bättre modell, det vet jag inte. Beror på vem du frågar.
Uppdaterat urverk med bättre spec, vad är inte bättre med den nya?
Oysterlänken går att ha på den nya också!Av den enkla anledningen att jag tycker oysterlänken passar Batman mycket bättre.
EDIT: det är orsaken till att jag tycker 116710BLNR är bättre
Ställ frågan i denna tråden https://klocksnack.se/threads/den-lilla-är-denna-äkta-tråden.39215/Kan någon kunnig tala om för en okunnig ifall detta är fejk eller inte?
Det blir nog tvärtom eftersom det blir ännu svårare att få tag på den.Ner, har ju kommit en ny bättre Batman modell.
Du får nog typ 12k för den, många vill köpa dem!1 månad gammal superjubilee länk. kostar ungefär 14k i butik
35 kanskeIWC Aquatimer IW329001
Uttagen nov-14. Full set.
Vad får man för en sådan?
58-60 typ.Tjena,
Har fått erbjudande om en Rolex 16610 , 1991 i bruksskick, troligtvis välpolerad och nyservad hos AD Stockholm , utan cert/box, vad säljer sig en sån för?
58-60 typ.
Nej. Eller på vilket sätt skulle det påverka tänker du, uppåt eller neråt?Om den tidigare är köpt av dr watch, påverkar det prisbilden?
Nä.Om den tidigare är köpt av dr watch, påverkar det prisbilden?
Ah, du menar så. Har också hört att han är trissintensiv men inte sett det själv.Att armbandsuret har blivit mindre omfångstrikt pga entusiastisk poleringsiver. Eller det kanske bara är xxxxsnack.[