Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du kanske kan maska ett par siffror så är det väl ok annars köp köparenFråga om köp/sälj - att skicka bild på cert (fram + baksida) till en potetiell köpare. Bra eller riskabelt?
Typ 18-20Hej!
Är intresserad av en Omega Seamaster 2009 201330424001001
Det jag vill ha hjälp med är en prisbild på klockan då jag är lite osäker på vad man ska bjuda för den.
Klockan har haft samma ägare sedan 2009 och man ser att den är använd såklart men är ändå i fint skick.
Alla handlingar som behövs är med samt certifikat och box.
Har ni någon uppfattning om pris?
https://www.uret.se/omega-seamaster-300-m-chrono-svart-stal-o41-mm-p-5153.html
Typ 35 skulle jag säga.Vad är ett rimligt pris för en DJ 1600 från tidigt 70-tal? Kommer utan tillbehör men servades (inklusive polering) av Rolex sommaren 2018 och fick då även en ny oysterlänk. Detta kostade närmare 20k vilket det finns papper på från Rolex. Servicekortet finns även det.
Risken handlar väl mer om att det kan missbrukas i fel händer snarare än att det skulle vara någon egentlig risk att du identifieras eller liknande även om det sistnämnda teoretiskt sett är möjligt.Fråga om köp/sälj - att skicka bild på cert (fram + baksida) till en potetiell köpare. Bra eller riskabelt?
Tack för svar.Typ 18-20
Med box/cert och i fint skulle jag tippa på 18-20 kVad är ett rimligt pris för en Breitling Headwind A45355?
Om den tidigare är köpt av dr watch, påverkar det prisbilden?
Mjo, om drwatch har polerat den kan den ju vara helt knaspolerad?
Använd? Skick?BLNR
Uttagen 2017 på Nymans.
Fullset.
Vad är rimligt i dagens läge?
typ 125-130?BLNR
Uttagen 2017 på Nymans.
Fullset.
Vad är rimligt i dagens läge?
Den är använd endast på helger och har mindre spår av användning.Använd? Skick?
typ 125-130?
Skulle säga 115-120k. Jag fick 125k för en plastand nyligen. Samtidigt kan du kanske få mer om du har is i magen.Den är använd endast på helger och har mindre spår av användning.
Ja, du hade nog kunnat klämma ut lite tillSkulle säga 115-120k. Jag fick 125k för en plastand nyligen. Samtidigt kan du kanske få mer om du har is i magen.
Skulle säga 115-120k. Jag fick 125k för en plastand nyligen. Samtidigt kan du kanske få mer om du har is i magen.
Det är bara pengarJa, du hade nog kunnat klämma ut lite till
Absolut och alla har inte för avsikt att kräma ur max ur varje pjäs. Syftade mer på att värdet för många andar troligtvis varit högre än 125Det är bara pengar
Absolut och alla har inte för avsikt att kräma ur max ur varje pjäs. Syftade mer på att värdet för många andar troligtvis varit högre än 125
Säkert 110-115.Vad tror du min svågers som är uttagen 2013 kan vara värd idag? Skulle säga att skicket på den är 4/5
Vet att han som köpte min sålde den utomlands för 140k, så lite till finns det att göra med tålamod och/eller kontakter.Absolut och alla har inte för avsikt att kräma ur max ur varje pjäs. Syftade mer på att värdet för många andar troligtvis varit högre än 125
Priset är inte skrivet i sten, satt utifrån analys av marknadspriserna, ska snoka lite i denna tråd!@Saam ta gärna en vända i denna tråd om du är osäker på pris
https://klocksnack.se/threads/rolex-gmt-master-2-sv-såld-2016.110964/