Felixbost
Basic
Det låter kloktDet var precis samma för mig, första ”riktiga” klockan. Fundera och håll den ute ett tag om du bestämmer dig för att sälja, tog ändå några veckor innan min affär blev av.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det låter kloktDet var precis samma för mig, första ”riktiga” klockan. Fundera och håll den ute ett tag om du bestämmer dig för att sälja, tog ändå några veckor innan min affär blev av.
Njae.. Beror helt på märke, modell och ålder.Kan man säga något generellt i procent om hur stor prisskillnad som är rimlig om en klocka kommer som enbart klocka eller om den har box/cert osv?
Nej det tycker jag inte.Kan man säga något generellt i procent om hur stor prisskillnad som är rimlig om en klocka kommer som enbart klocka eller om den har box/cert osv?
Jag får inte din länk att fungeraJag skrev igår men fick inget svar så testar igen. Ber om ursäkt ifall det inte är okej. Men grejen är den att jag inte har så bra koll på klockor men har tänkt att köpa mig en Daytona. Har fastnat för denna: https://mobil.blocket.se/annons/stockholm/rolex_daytona_ref_116519/83882273
men har för dålig koll på vad som är ett rimligt pris. Speciellt när den saknar box och certifikat. Vore väldigt, väldigt tacksam för ett svar av någon med betydligt bättre koll än migTack på förhand
Hmm, fungerar det bättre nu?Jag får inte din länk att fungera
Ingen som kan hjälpa mig att svara på ovanstående fråga?:/ förlåt för mitt tjat men är väldigt viktigt och skulle hjälpa mig väldigt mycket.
Tack för svar!Billigaste med samma tavla på chrono24 ligger 20k upp så med tanke på att den är servad nyligen låter priset ok
Det enda i närheten jag sett är en från 2005 med service 2018 men då med den vanliga vita tavlan
Tror du får svårt att hitta en billigare
1500 - 2000 är väl vad man brukat se, där nånstans. Runt förstnämnda siffran är nog vanligast.
8-9k?Lite sugen på nyköp av klocka och funderar på att sälja en eller två klockor. Vad är rimligt begpris på en Oris 65 diver, 42mm blå urtavla och svart gummiband? Lite drygt ett år gammal. Fint skick.
Lite lågt va? Jag skulle sätta ut för 65.En halvår gammal Milgauss med svart tavla och grönt glas. Fullset och i väldigt fint skick.
Vad är rimligt? 60?
Mvh Roffe
Ja, det är nog ganska rimligt. Om jag säljer så kan jag ju lägga mig på 8 500 kronor. Tack!
Lycka till!Ja, det är nog ganska rimligt. Om jag säljer så kan jag ju lägga mig på 8 500 kronor. Tack!
Tack, kan återkoppla om jag säljer sen, så får vi se vad det blev!Lycka till!
Ok tack. Då har jag lite riktlinjer iaf.Lite lågt va? Jag skulle sätta ut för 65.