Imrun
Basic
Okej tack för svar14 er nok for högt om du vil ha den såld. Rundt 11 000kr er nog mer rimligt beroende på skick.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej tack för svar14 er nok for högt om du vil ha den såld. Rundt 11 000kr er nog mer rimligt beroende på skick.
Ca 27-29 k skulle jag gissa på.Hej, vad tror ni ett rimligt pris för en Breitling Chronomat Evolution B13356 fullset från AD i mycket fint skick och relativt nyligen servad? Tack på förhand! OBS. Ej min bild!
Om du menar max vad som går att få ut internationellt är väl svårt att säga. Annars finns en hel del annonser här på k&s där man ser vad som begärts, både sålda och tillbakadragna så man får en ganska bra bild av det. Det har inte varit några såna priser. Men kanske de gått upp mycket senaste månaden. Det visar sig om du får den såld.Vad är rimligt pris för en Seiko Cocktail Time SARB065? Mycket gott skick och knappt använd. Kollar man eBay så trendar den kring 8500kr, kan detta verkligen stämma?
Den ska ut till försäljning, men jag har riktigt svårt att få fram en riktlinje på priset.
Om du menar max vad som går att få ut internationellt är väl svårt att säga. Annars finns en hel del annonser här på k&s där man ser vad som begärts, både sålda och tillbakadragna så man får en ganska bra bild av det. Det har inte varit några såna priser. Men kanske de gått upp mycket senaste månaden. Det visar sig om du får den såld.
SARB065 i sökfunktionen kommer det upp rätt många. Du leder prisligan i år med god marginal.Jag hittade inte den här på forumet, men så lyckas jag sällan med sökfunktionen här också. Jag la ut den för 6, sen får folk erbjuda vad dom anser
Hittar många inlägg men inga priser, kan du peka mig i rätt riktning? låter som att jag får sänka prisetSARB065 i sökfunktionen kommer det upp rätt många. Du leder prisligan i år med god marginal.
Hittar många inlägg men inga priser, kan du peka mig i rätt riktning? låter som att jag får sänka priset
Tackar! Jag får inte fram en enda av de trådarna när jag söker på ”sarb065”
Konstigt, jag brukar inte ha några problem med sökfunktionen.Tackar! Jag får inte fram en enda av de trådarna när jag söker på ”sarb065”
Tycker inte poleringen ser så snyggt gjord?Tjena har en 16234 datejust, från 2002, jubileelänk med normal stretch.
Klockan är servad 2018, fullcert & box.
Polerad även då snyggt gjort.
Tropisk tavla lite gul/orange i färgen
Jag sålde en DS1 för några år sen med papper och box för 2500:-Certina ds action automat? 5 år gammal
20-65k beroende på skick, tillbehör, årsmodell, kaliber på verket, vit/svart tavla mm.En Rolex Explorer 2 16570?
Hur långt är ett snöre?En Rolex Explorer 2 16570?
Hehe ok! En svart modell som inte har alltför många år på nacken som är i bra skick. Låt säga att klockan som äldst är från 1995Hur långt är ett snöre?
Du måste ge oss mer
Box? Papper? Felpolerad etc? För att inte var alltför jobbig så börjar de kring 40k. Fullset från 50 och uppåt.Hehe ok! En svart modell som inte har alltför många år på nacken som är i bra skick. Låt säga att klockan som äldst är från 1995
Det innebär att allt som medföljde vid köp är med. Lull-lull utöver box och papper. Men lita aldrig på det. Be om bild på vad som ingår.Bra svar, tack! Innebär ”fullset” att box och papper medföljer?
Finns nog ingen konsensus angående vad som är fullset. Box och papper innebär åtminstone innerbox och original certifikat i min värld. Certet är det viktigaste, allt annat går att ersätta om du måste.Bra svar, tack! Innebär ”fullset” att box och papper medföljer?