• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Sweden75

Breitling
Vet att denna Bulova är inte nån dyr modell men har 2 st likadana . En använder jag själv men den andra samlar damm bara. Ni som kan klockor och priser, vad kan man få en sån med original låda och inga repor eller skador. Tack
IMG_20190902_173756.jpg
 
J

Jimmy042

Guest
Vad är rimligt pris för en Seiko Cocktail Time SARB065? Mycket gott skick och knappt använd. Kollar man eBay så trendar den kring 8500kr, kan detta verkligen stämma?

Den ska ut till försäljning, men jag har riktigt svårt att få fram en riktlinje på priset.
 

Bilagor

  • B2678A93-7783-4798-944D-86A89B83A491.jpeg
    B2678A93-7783-4798-944D-86A89B83A491.jpeg
    56.9 KB · Visningar: 4

URsinne

Audemars
2-Faktor
Vad är rimligt pris för en Seiko Cocktail Time SARB065? Mycket gott skick och knappt använd. Kollar man eBay så trendar den kring 8500kr, kan detta verkligen stämma?

Den ska ut till försäljning, men jag har riktigt svårt att få fram en riktlinje på priset.
Om du menar max vad som går att få ut internationellt är väl svårt att säga. Annars finns en hel del annonser här på k&s där man ser vad som begärts, både sålda och tillbakadragna så man får en ganska bra bild av det. Det har inte varit några såna priser. Men kanske de gått upp mycket senaste månaden. Det visar sig om du får den såld.
 
J

Jimmy042

Guest
Om du menar max vad som går att få ut internationellt är väl svårt att säga. Annars finns en hel del annonser här på k&s där man ser vad som begärts, både sålda och tillbakadragna så man får en ganska bra bild av det. Det har inte varit några såna priser. Men kanske de gått upp mycket senaste månaden. Det visar sig om du får den såld.

Jag hittade inte den här på forumet, men så lyckas jag sällan med sökfunktionen här också. Jag la ut den för 6, sen får folk erbjuda vad dom anser :)
 

Ozcar

Breitling
2-Faktor
Hej, vad tycker ni är ett rimligt pris för en Seiko Scuba Diver Kinetic 200m 5m62? Köpt för ca 4-5 år sedan pedantiskt använd ser helt ny ut. Kollade runt lite på internationella marknaderna och där låg de ganska högt nån hade bud på nästan 400 euro....
Mvh


IMG_0436.jpg
 

Bilagor

  • IMG_0429.PNG
    IMG_0429.PNG
    240.2 KB · Visningar: 2
  • IMG_0436.jpg
    IMG_0436.jpg
    88.6 KB · Visningar: 2

ScubaKing

Audemars
Hej, vad tycker ni är ett rimligt pris för en Seiko Scuba Diver Kinetic 200m 5m62? Köpt för ca 4-5 år sedan pedantiskt använd ser helt ny ut. Kollade runt lite på internationella marknaderna och där låg de ganska högt nån hade bud på nästan 400 euro....
Mvh


IMG_0436.jpg

Köpte min ny från butiken för 2100 kr. Finns en post med en video någonstans här på forumet där jag försöker dra upp eländet med en borrmaskin och en el-visp. Det funkade inte dock, avskyr Kinetic sedan dess :shifty:. Så för att avsluta, jag skulle gissa runt tusenlappen för klockan.
Här kommer även en bild på eländet, det var när jag prompt skulle visa upp min billiga samling av Seiko i mitt vitrinskåp :bag:. Dock fick ju Malte lite sällskap av klockorna i alla fall.

SS.jpg
 
Senast ändrad:

Brunleif

Panerai
Tjena,
Har en polare som vill sälja en Bulgari via dei condotti 10. I skapligt skick med box och papper, bytt armband till ett ej original svart läder. Vad kan han begära?
 

Sorglös

Breitling
2-Faktor
Rolex Explorer 114270 från 2002;
opolerad utan större skavanker;
ingen box eller papper;
ej alla länkbitar, vilken gör handled >17 cm till ett problem;
äkthetsbevis från Kaplans;
servicekvitto från Nymans Ur från 2012.
Huru lyder edert domslut?
 

Dreas89

Cartier
2-Faktor
Vad är ett rimligt pris för en Turnograph 116264 från 2005-2012? Den tillverkas inte mer, med låda och cert. Kollar man Chrono24 så är det över 60k som är rimligt men det är ju den svenska kronan som ställer till det.
 
Topp