En bit under 70k skulle jag sägaVad kan man räkna med att få för en 116234 med fullset och silvertavla från 2018 i skick 8,5/10?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En bit under 70k skulle jag sägaVad kan man räkna med att få för en 116234 med fullset och silvertavla från 2018 i skick 8,5/10?
Låter rimligt , någonstans där jag räknade medEn bit under 70k skulle jag säga
Dåliga bilder. Som att köpa grisen i säcken.Vad tror ni om denna?
https://www.chrono24.se/tudor/prince-oysterdate--id12670864.htm?checkoutId=1741054&showAll=1
Säljaren får jag ingen info ifrån, bara italienska som gäller.
Det var just bilder jag frågade efter, skippar den i så fall.Dåliga bilder. Som att köpa grisen i säcken.
Jag skulle tro 68-72Vad kan man räkna med att få för en 116234 med fullset och silvertavla från 2018 i skick 8,5/10?
Om det är en blå, skulle jag säga 68-72Rolex 16613 -96. Inga tillbehör förutom servicecert ifrån Rolex. Servad för nästan 20 000kr för ett par månader sedan. Tycker det är svårt att värdera den. Tar tacksamt emot er hjälp.
Vad skulle ni tro man får för en
Breitling Avenger Hurricane Military XB1210 limited 696/1000
sparsamt använd full sett, extra gummi-band?
En liten bit över 40 bör du få för den. Den är värd mer i mina ögon men jag tror det är runt den summan du landar på. Just limitering ger inget extra vid Breitling generellt.
Nej
Det var nog bara ett oseriöst skräpinlägg taget ur röven för att komma upp i 20 inlägg, vem som helst som googlar kan ju se att det aldrig verkar ha sålt någon sådan i närheten av det priset. Kan tyvärr inte bidra med bättre information själv och priserna verkar vara väldigt spretiga men det ligger i alla fall en liknande på ebay för ca. 12k: https://www.ebay.com/itm/1970s-VINT...LESS-STEEL-AUTOMATIC-MENS-WATCH-/133058193061Nej
Du får inte ens en halv länk för de pengarna...
Hur kom du fram till den summan?
Ja, så var det nog.Det var nog bara ett oseriöst skräpinlägg taget ur röven för att komma upp i 20 inlägg, vem som helst som googlar kan ju se att det aldrig verkar ha sålt någon sådan i närheten av det priset. Kan tyvärr inte bidra med bättre information själv och priserna verkar vara väldigt spretiga men det ligger i alla fall en liknande på ebay för ca. 12k: https://www.ebay.com/itm/1970s-VINT...LESS-STEEL-AUTOMATIC-MENS-WATCH-/133058193061
Snälla, sluta. Om du bara är intresserad av att annonsera så finns det gott om andra ställen att göra det på som t.ex. Blocket och diverse Facebookgrupper. Vill du annonsera här så är det inte direkt jättesvårt att bidra med 20 vettiga inlägg istället för att bara posta en massa strunt...Den är din för 7
I all välmening, tror inte du kommer få lättare att sälja här än blocket med inlägg av denna karaktär.Orkar inte med blocket prut etc.
Ja, det är lite trist att du ödslat tid och besudlat forumet i onödan.
Väldigt svårt att se bandhornens skick på bilderna. Det spelar in mycket på värdet tycker jag.Åsikter om ungefärligt värde? Ref 1500, från 1972. Guld på stål, bra skick. Går fint och drar upp mjukt, men ingen servicehistorik. Enbart klockan, Rolexspänne på bandet.
- De är ok, inget genomslitet på guldkappan. Går ju inte att polera bandhornen hårt på en sån här, då går man igenom guldet.Väldigt svårt att se bandhornens skick på bilderna. Det spelar in mycket på värdet tycker jag.
Aha. Missade stycket om guldet. Trodde det var helstål.- De är ok, inget genomslitet på guldkappan. Går ju inte att polera bandhornen hårt på en sån här, då går man igenom guldet.
Bättre bilder i bättre ljus vore bra.Åsikter om ungefärligt värde? Ref 1500, från 1972. Guld på stål, bra skick. Går fint och drar upp mjukt, men ingen servicehistorik. Enbart klockan, Rolexspänne på bandet.