LSGEG
Basic
Skulle behöver hjälp med en värdering på denna pam 210(tror jag), 45mm. Fulsett från 2015.
Vad kan man sälja/ köpa denna för?
Tack på förhand
Vad kan man sälja/ köpa denna för?
Tack på förhand
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om jag ska utgå från dom senaste annonserna här på KS så går en 116234 för runt 63-68k, vilket fortfarande är ett aktuellt pris enligt dig?
Vill jag köpa en ny datejust 36 i liknande utförande är den prishöjd från 73k till 92k.
Vet att det är skillnader på referenserna men 116234 bör väl ha stigit i pris? Finns ju tyvärr ingen annons ute nu som man kan jämföra med.
Den nya är ju betydligt mycket fulare än 116234 också enligt mångaOm jag ska utgå från dom senaste annonserna här på KS så går en 116234 för runt 63-68k, vilket fortfarande är ett aktuellt pris enligt dig?
Vill jag köpa en ny datejust 36 i liknande utförande är den prishöjd från 73k till 92k.
Vet att det är skillnader på referenserna men 116234 bör väl ha stigit i pris? Finns ju tyvärr ingen annons ute nu som man kan jämföra med.
Dyrt! Men det beror väl på att det är ett företag som säljer. Du kan definitivt pruta lite på det priset-Hej,
Är priset nedan rimligt? För 42K kan man köpa helt ny från Tyskland via Chrono24 tex.
Vad hade ni gjort?
https://www.blocket.se/vi/89001371.htm
Köpt en ny från Tyskland?-Hej,
Är priset nedan rimligt? För 42K kan man köpa helt ny från Tyskland via Chrono24 tex.
Vad hade ni gjort?
2000-3000:- Skulle jag gissa?Hej!
Vad är ett rimligt pris att sätta på en Seiko Padi SRPA21, Klockan kommer på länk med box och allt som var med vid köp.
Mvh
Jimmy
-Hej,
Vad hade ni gjort?
Det låg en oanvänd på Blocket för någon dag sedan utannonserad för 45'. Uttagen december 2019 och såldes av någon gråis, minns inte vilken. Aningen dyrare än C24 men kanske värt det för att slippa eventuellt strul?Köpt en ny från Tyskland?
Det låg en oanvänd på Blocket för någon dag sedan utannonserad för 45'. Uttagen december 2019 och såldes av någon gråis, minns inte vilken. Aningen dyrare än C24 men kanske värt det för att slippa eventuellt strul?
Inte illa!! En Speedy Pro? Vad var det som avgjorde mellan Speedy och SMP för dig?-Tack för tipset. Jag bestämde mig för att bortse ifrån prisskillnaden mellan AD och C24.
Jag var faktiskt mellan Seedy och Seamaster så idag drog jag till AD:n och slog till på en Speedy.
Det är också ett mervärde! Hoppas du valde @ERIKSON URHANDEL trevligaste AD'n för Omega enligt mig.-Tack för tipset. Jag bestämde mig för att bortse ifrån prisskillnaden mellan AD och C24.
Jag var faktiskt mellan Seedy och Seamaster så idag drog jag till AD:n och slog till på en Speedy.
Det är också ett mervärde! Hoppas du valde @ERIKSON URHANDEL trevligaste AD'n för Omega enligt mig.
Inte illa!! En Speedy Pro? Vad var det som avgjorde mellan Speedy och SMP för dig?
Helt rätt att slå till, speciellt om du redan har en SMP (även om det är äldre varianten)! Grattis till ett fint köp-Klockan som jag blev besatt av i samband med att jag blev intresserad av klockor var Speedyn. Efter ett tag började jag att vela och eftersom jag hade en Seamaster sedan innan (föregående modellen) så tänkte jag att det kanske är bäst att köpa en Seamaster igen.
Efter mitt besök igår provade jag båda och då blev jag högst osäker på vilken klocka jag ville ha. Så idag fick min tjej följa med för att välja åt mig
*Ja, en Speedy Pro
Helt rätt att slå till, speciellt om du redan har en SMP (även om det är äldre varianten)! Grattis till ett fint köp
Servad? Opolerad?Hej! Min sambo köpte en Rolex 16610LV ”Kermit” år 2008 på Bergströms i Malmö.
All dokumentation och box finns och klockan är i bra skick. Det jag är osäker på är att det verkar vara olika värden beroende på serie-nr. Hennes är en M serie. Går lite i säljartankar så undrar vad den kan vara värd?
40-45kVad är ett rimligt pris idag för en 6mån gammal speedy 006 (med safir och glasbaksida) full set?
Tack för det!
Inte den mest populära tavlan samt några år på nacken. Jag hade nog gärna hyvlat ett par lappar på det priset men förmodligen inte helt orimligt...116234. Silvertavla, roulette-datum och jubilee (dolt spänne). Utplockad från svensk AD 2015 och fullset. Normalt slitage, hairlines finns men inga djupare dings. Rätt spretigt prisläge på Chrono24..
Är 65k en rimlig fingervisning eller ska det läggas på/dras av något?
Låter som rätt prisläge tycker jag.116234. Silvertavla, roulette-datum och jubilee (dolt spänne). Utplockad från svensk AD 2015 och fullset. Normalt slitage, hairlines finns men inga djupare dings. Rätt spretigt prisläge på Chrono24..
Jag tycker du ligger ganska rätt till. Tror det är urtavlan som gör den svårsåld, som ovanstående påpekade.116234. Silvertavla, roulette-datum och jubilee (dolt spänne). Utplockad från svensk AD 2015 och fullset. Normalt slitage, hairlines finns men inga djupare dings. Rätt spretigt prisläge på Chrono24..
Jag sålde min 2006a för 128k. Så någonstans där.Hej! Min sambo köpte en Rolex 16610LV ”Kermit” år 2008 på Bergströms i Malmö.
All dokumentation och box finns och klockan är i bra skick. Det jag är osäker på är att det verkar vara olika värden beroende på serie-nr. Hennes är en M serie. Går lite i säljartankar så undrar vad den kan vara värd?