En 16710 från 2002, med box (inget cert), som är servad för ca två år sen. Fint skick. Vad tänker ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är rimligt att ge för en fullset NOS 16610 från 2010?
En 16710 från 2002, med box (inget cert), som är servad för ca två år sen. Fint skick. Vad tänker ni?
Rimligt pris för en 14060M 2002 fullset?
Tack för svaret. Priserna jag såg för en NOS 16610 när jag kollade runt låg på runt 65-70' och jag tycke det kändes något högt jag med.Det har hänt så mycket med priserna på sistone och framförallt Rolex har gått upp mycket. För att skapa lite dialog, innan Vaniljglass kommer och korrigerar mig , så säger jag 60.000 kr för NOS 16610, 48.000 kr för 16710 och fullset 14060. Finns säkert folk som betalar ännu mer för en NOS 16610 men frågan är hur rimligt det är...
Tack. Det är en bra resa från min 16710s 34k för två år sedan...Det har hänt så mycket med priserna på sistone och framförallt Rolex har gått upp mycket. För att skapa lite dialog, innan Vaniljglass kommer och korrigerar mig , så säger jag 60.000 kr för NOS 16610, 48.000 kr för 16710 och fullset 14060. Finns säkert folk som betalar ännu mer för en NOS 16610 men frågan är hur rimligt det är...
Galet högt skulle jag säga, varför ens jaga NOS på en sådan klocka? Köp en bättre beggad för typ 40-45 istället.Tack för svaret. Priserna jag såg för en NOS 16610 när jag kollade runt låg på runt 65-70' och jag tycke det kändes något högt jag med.
Flera anledningar.Galet högt skulle jag säga, varför ens jaga NOS på en sådan klocka? Köp en bättre beggad för typ 40-45 istället.
En kompis undrar vad man kan få för denna? Enbart klocka, fungerar ej.
För att man inte vill ha en begagnad kanske?Galet högt skulle jag säga, varför ens jaga NOS på en sådan klocka? Köp en bättre beggad för typ 40-45 istället.
60 låter lågt för en NosDet har hänt så mycket med priserna på sistone och framförallt Rolex har gått upp mycket. För att skapa lite dialog, innan Vaniljglass kommer och korrigerar mig , så säger jag 60.000 kr för NOS 16610, 48.000 kr för 16710 och fullset 14060. Finns säkert folk som betalar ännu mer för en NOS 16610 men frågan är hur rimligt det är...
Nej. Garanterat fake eller så existerar den inte
Dålig/felaktig beskrivning och fel länk. Inte särskilt förtroendeingivande direkt.
Haha usch ja, verkligen!Dålig/felaktig beskrivning och fel länk. Inte särskilt förtroendeingivande direkt.
Är inte skyfallen 38.5mm?En 36 mm Aqua Terra skyfall?
/TS
Du verkar tyvärr ha rätt! Stryker i så fall skyfall och frågar i stället:Är inte skyfallen 38.5mm?
Det var ett tag sedan jag såg nån till salu, men har för mig att de i bra skick låg runt 27'
Visste inte att den fanns i 36 mm?Du verkar tyvärr ha rätt! Stryker i så fall skyfall och frågar i stället:
Vad är ett rimligt pris för en Aqua Terra 36 mm?
Av äldre slag har jag sett någon. I nuvarande produktion finns det ingen 36 mm vad jag vet.Visste inte att den fanns i 36 mm?