Jag tror att även 145.022-69 kommer att vara en framtida samlarfavorit även om den inte är lika het som reffarna innan nu.Vet inte riktigt men tror för en 321 minst 50k uppåt! Och 861 69 i bra skick minst 40k!
70-tal! 30/35k?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tror att även 145.022-69 kommer att vara en framtida samlarfavorit även om den inte är lika het som reffarna innan nu.Vet inte riktigt men tror för en 321 minst 50k uppåt! Och 861 69 i bra skick minst 40k!
70-tal! 30/35k?!
Det tror jag!!!Jag tror att även 145.022-69 kommer att vara en framtida samlarfavorit även om den inte är lika het som reffarna innan nu.
69an är alltid 69an som jag brukar säga . Nä men visst, året för månlandningen är ju häftig att ha.Jag tror att även 145.022-69 kommer att vara en framtida samlarfavorit även om den inte är lika het som reffarna innan nu.
10-11 lök.Vad är ett rimligt pris för en Longines Legend Diver Date i fint skick som har två år på nacken?
Såldes väl sena fullsetare för runt 60 nyligen, men frågan är om det är rimligtVad är ett rimligt pris för en Rolex 16710 från 2006 i bra skick och komplett ?
Såldes väl sena fullsetare för runt 60 nyligen, men frågan är om det är rimligt
Såldes väl sena fullsetare för runt 60 nyligen, men frågan är om det är rimligt
Det är rimligt.Det verkar rimligt, till och med hört högre. Galet vad priserna har gått upp
Här är ett bra jämförelseoblekt. Klubbas imorgon. Aktuellt pris 50.000kr + 20 % = 60.000 krDet är rimligt.
Stickdial på den iofs. Dock med 3185 men den betingar mer än vanlig 16710Här är ett bra jämförelseoblekt. Klubbas imorgon. Aktuellt pris 50.000kr + 20 % = 60.000 kr
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3114/vara/1262540
Tacksam för input. 16750 head only? Från ungefär 1986.
Submariner 16610 P-serie med SEL och lugholes. Totalrenoverad 2013 för 19.350:- (Nytt armband 93250, bezel + insert, glas, service) med marginell användning sen renoveringen. Fullset, orginalkvitto och kvitto på service. Vad är ett rimligt pris för den tro?
Skoja inte, då var det livat på forumet!det blev ju typ nästan slagsmål över en som annonserades för 44 och såldes för 45k så vill du sälja fort så strax under 50k har du ingen brådska strax över
det blev ju typ nästan slagsmål över en som annonserades för 44 och såldes för 45k så vill du sälja fort så strax under 50k har du ingen brådska strax över
Jag är på jakt efter en sådan Som köpare är jag kanske färgad men jag tänker ca 35k. Förr såldes de för runt 33, men det var innan IWCs prishöjning och utbudet verkade vara större då (många flippade).IWC 3239 uttagen i november -15 i bruksskick, dvs gott men inte fläckfri?
Runt 45'. 34 dyrare än 00, jubilee dyrare än oyster.Rimligt pris på DJ 116200/116234 bra skick 2015-2016?
Typ 28 resp 31(fullset)...En Rolex Explorer I från 1990 i bra skick?
Hur mycket får man ge full set/bara klocka?
500:- kanske?Omega De Ville Quartz damur 1981 Guld/rostfritt stål Mycket välskött och knappt använd. Vad kan man ta för pris på den?
På auktionsfirman Lauritz värderade de klockan till minst 2000 kr. Men jag har ju inte testat att sätta ut den på auktion. Den fungerar felfritt och har inga repor500:- kanske?
Nu har jag väldigt lågt förtroende för Lauritz i allt som har med klockor att göra (och andra saker med för den delen), dock är marknaden för äldre mindre damur inte jättestor. Har sett damur från omega gå för 2-300:- men det är möjligt att du får någon extra hundralapp över 500:- en bra dag.På auktionsfirman Lauritz värderade de klockan till minst 2000 kr. Men jag har ju inte testat att sätta ut den på auktion. Den fungerar felfritt och har inga repor