Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar den där!Var en fattig student med väldigt litet intresse för klockor på den tiden och körde en "Corniche Heritage" i Rosé som jag köpte runt 2011 vill jag minnas. Förmodligen ett köp jag inte hade gjort om idag.
Kul att se att företaget fortfarande rullar dock https://cornichewatches.com/shop/heritage-40/?whitegold![]()
Stil går inte att köpa för pengar!Dagens studenter har helt uppenbart för mycket pengar! På min tid (90-tal) var det väldigt få som hade dyra klockor. Det man drömde om var Breitling, och det man kanske kunde ha råd med var SMP Bond. Själv hade jag bara Casio och Swatch.
Jag slutade plugga för några år sedan och tyckte mig heller inte se särskilt många fina klockor då. Känns som att extremerna tittar fram på detta forum och nog inte är en rättvis bild av verkligheten... Men skoj att se att vissa har det nöjet redan under studietidenDagens studenter har helt uppenbart för mycket pengar! På min tid (90-tal) var det väldigt få som hade dyra klockor. Det man drömde om var Breitling, och det man kanske kunde ha råd med var SMP Bond. Själv hade jag bara Casio och Swatch.
Så är det helt klart. Skulle säga att 9/10 klockor som jag ser studenter bära är parfymklockor...Jag slutade plugga för några år sedan och tyckte mig heller inte se särskilt många fina klockor då. Känns som att extremerna tittar fram på detta forum och nog inte är en rättvis bild av verkligheten... Men skoj att se att vissa har det nöjet redan under studietiden![]()
Samma här, enda roliga klockan jag sett på campus var en kille med en hulk. I övrigt mycket Apple watch och parfymklockorSå är det helt klart. Skulle säga att 9/10 klockor som jag ser studenter bära är parfymklockor...
Exakt. Var själv skyldig på den punkten under första året ska erkännas...Så är det helt klart. Skulle säga att 9/10 klockor som jag ser studenter bära är parfymklockor...
Pic or it didnt happen.Daytona Platinum
Var inne på samma, inget utvecklat intresse ännu och en Jaques Lemans titanare på armen.En Jaques Lemans i borstat titan, följde med genom både gymnasium och universitet!